Tuesday, February 8, 2011

mase tuk stdy ! Gudluck !

stdy  time ! yeah i love stdy
so esok ade test tuk adult nursing 4 
dlm petang cam uh examnyer. so aku tgh dlm proses tuk ingt balik pe yg aku stdy and 
dgr lec ajar
tgk la pic diats uh. cam rusing jek an muke si gurl itu. huhu (:
tak kesah la.. asalkn aku ade tujuan yg baek tuk test nh.
 aku nk yg paling tinggi mark dlm kelas. that i want !
so kowg disane disini sisitu. tolong tolong la doakn yek kejayaan aku. muah ! la..


agak agak kowg bergini ke rupe aku bile stdy
cam serius jek an
huhu yup untuk sepengatahuan kowg
aku seorang yg serius dgn ape yg aku buat
tak kire la.. assigment or ape kah yg diberi.
aku akan buat dgn siyes sekali, (ceh ceh ceh kembang ah tue) lala~
bukan setakat stdy jek aku serius
berkawan /berkapel/tanggungjawb sebgai ank/sbgai nurse
pokoknya yaa semue nyer la yek (ea ea ayat indon tertibe)


so lihat la pic diatas uh. aku ambek dr pokcik goggle taw.. maceh yek .
so lau kowg nak tahu skill stdy yg betol itu la..
dimane otak kite memainkan peranan yg sgt penting ok
so gunekan la otak anda sebaek mungkin yek
pewiiit!
huhu aku tak tahu nk share ape an. 
tuk aku stdy the most important before site exam
bagi aku setiap owg ade jln and care tersendiri tuk stdy
lau kowg nak tahu cr aku stdy camnr. 
next entri akn aku bagitahu care stdy aku selamenh
and akan aku bgi tips tuk stdy dgn betol
huhu ( mcm la aku stdy dgn betol lak)
pe pe pon just wait ok ?



haa nh haa akibatnyer membace buku terlalu bayak
wahaa aku tak la stdy pai cmnh kowt
aku akan cover yg terpenting
yg aku ase susah tue jek
yg senang3 uh aku just bace sekali imbas.
lau la aku bace semue uh cam pic diatas
akibatnyer jadi laen lak..
nak tahu jadi ape ..
japp eeeaaaa wait taw..

haa jd camnh la..
tak bagus tol la yek cmnh
akibatnyer
jadi migrain (kepale otak sudah berat)
so tutup lampu and tido jek la 
HAHA 


yaaa.. this is the last for me for this entri
so kowg bace sendiri la yek
DONT WASTE UR TIME 
huhu (:

TUK BUDAK NURSING YG AMBEK ADULT NURSING 4 ESOK
GUDLUCK OK
SELAMAT BERPERANG DI MEDAN PERANG ESOK
DO THE BEST FOR UR TEST 
'DOAKAN  KEJAYAAN SAYE YEK'


p/s: semoge anda terhibur dgn entri ini ( terhibur sgt la an )



No comments:

Cute Strawberry