Sunday, February 27, 2011

Nantikan Kemunculan nya ~

Assalamualaikum Semua (:
First thing, SORRY tuk beberape hari nh aku tak update blog
terlalu full aktiviti aku dgn bff (nanti aku postkan entrinya~)
Hari nh kelas semua di batalkan so aku pon dpt la nk update blog kesygan nh
wahh lihat uh followers aku da semakin bertambah, Thanks Yaa~
SORRY tak dpt nak follow balik sbb tak de mase, t aku follow balik yek..
btw entri kali nh aku just nak tunjuk kn kowang pic aku !
haa lame an aku tak upload pic aku (lame ker? )
pic dibwh nh aku shoot before nk g konsert ..
so meh lihat picnyer.. lau suke like la yek?


Siyesnyer..

Sempoi ( dlm mase yg same cam takde perasaan jek)

Penat Sudah..so muke kene siyeslah an

Like This ( Kowang Like TAK? )


Ok itu saje pic nyer, kowang kene nantikan entri aku yg akn dtg . pasal :

Photoshoot With MyBff
Keje Giler~
Session 2

So Nantikan Kemunculan nya ~

No comments:

Cute Strawberry