Saturday, February 19, 2011

Petang tadi punyer cete

chakkk ! jumpe lagi..
ok entri kali nh aku nak cete pasal petang tadi yek, agak3 kowg ape yg aku nk cete kan ek? teka cepat..
btw petang tadi aku ade kelas music bersame bff aku kat taman bandar, kuantan pahang,
tempatnyer dekat jek ngn hostel aku ( duk hostel taw) .music yang aku belajar petang tadi ialah : guitar ok puan puan.. lala ~ perghh susah seh lau tak de basic nh. giler give up aku taw ( kesian tenaga pengajar) bertungkus lumus tuk ajar.. hurm bayak gak la code yg kene aku hafal. and skill3 yg laen. last3 aku mengis sbb ape? haha memalukan jek depan bff aku. tapi tak pe mereka sudah biase melihat airmata nh jatuh bagai air hujan (cehhwahh). sorry kowg (bff) aku tacing sikit. even luarannyer aku nampak da ok dr sebelom nh  tp sebnarnyer tidak weh . aku still tanggung sakit dan luke nyer lagi. masih terase peritnyer..
 ( sudah sudah kang menagis pulok)

sorry kawan3 blogger, aku memng cmnh cepat sebak bile kenangkan dia . tapi da da tak moh cete pasal dia. btw petang td memng best tapi tetibe ngis sbb uh la an (tak pyh cete lagi la yek). btw thnks to all bff sbb bg aku smngt , aku tahu kowang risau bile nampak aku cmuh tapi apekan daye aku. aku lemah.. huhu so stdy punyer stdy aku mule give dgn guitar. aku ckp ngn mmber aku , aku mls nk maen guitar (buat aku ingt dia jek). last3 member aku ckp ok, guitar or guitar... music oh music . ia nyer bagai nyawa aku...so kowng nak ngk guitar tak? lala mane tahu kowg tak penah ngk guitar. haha! tipu sgt la an. cehhhh... ok aku saje jek nak upload pic guitar. nah ngk ok (:




 tamat sudah pic pic guitar nyer ok. ea ea cetenyer belom habis taw. btw aku tak berape minat guitar . aku minat kearah piano .. huhu dr kecik aku minat piano taw. smpaikan mase kecik2 dulu mak antar g kelas piano. tapi tak belajar habis pon. byk ponteng3 . haha sbb teachernyer cina. garang sgt.. tatot taw. haha!
btw aku sgt suke dgn melodi dr piano. bile aku tension and memerlukkn ketenangn aku akn dgr melodi piano tak kesal la lagu ape tapi mesti berasaskn piano. contoh yg aku paling suke ialah maksim , fuhhh! superbbbb lah ! kalo kowg dgr memng terpukau lah an! try la dgr..huhu confirm kowg terangkat punyer lah !

kekdng owg kate music nh sbg pengubat stress. so try la~ . aku sbg nurse pon try. ia nyer terbukti ok. huhu !
ok la da mlm nh, aku nak mule buat ribbon nh. tempahan ade.. nk kene antar cepat. huhu tak mahu customer tertunggu2 so smpai sini saje la entri aku tuk mlm nh yek. btw seblom uh lihat dulu pic yg aku nk post nh lala~



 Thank You for Reading This Post (:

No comments:

Cute Strawberry