Tuesday, March 22, 2011

hambek ko tarikh da dekat !

25 APRIL 2011

hambek ko tarikh uh da dekat  ,giler babeng da aku nh semue idea aku da berterabur.. ape nk jadi nh haa ! humm maaf maaf kowang mesti pelik asal aku dok bebel nh an, humm itu tarikh final aku ler.. haishhh da nk dekat da final nh. bile mase tah aku nk stdy. hbis la aku !

da la aku ambek 4 subjek yg memng memng sgt senang la kan ! perghhh ape nk jadi nh ! takot ler... humm risau da melanda.. idea semue da berterabur da. cm da tak de akal da nh  terlalu cepat sehh mase berlalu hmpir aku tak sedar yg da nk final..

lagi bape minggu weyyy..
argghhhhhhhhhhhhh serabot akal da nh !!!


paper yg aku ambek bukan calang2 paper uh bukan senang nk pass.. paper uh 
PAPER KILLER UiTM 


Humm lagi bape hari nk test 2 lak..best ! memng  terbaek kan. huhu ape ape pon aku say sorry if pasnh aku mls cikit update blog .stdy aku lagi penting.. pless fhm huhu (:


selamat menyambut malam semua 

2 comments:

zeekaa said...

yeah , befday aku ! hahaha!

the fia said...

ye ker? haishhh

Cute Strawberry