Monday, April 11, 2011

garang ker?

assalamualaikum semua
yeah im here right now.
fuhh tamat sudah test aku .. pecah kepale berterabur otak ( tolong tolong la kutipkan & smbungkan )
and terlalu penat ok.. boleh tak lau aku nk tido sepanjang hari.. huhu balas mase mase tido yg telah aku korbankn uh. haha ! giler .. btw aku baru smpai kuantan . sempat gak aku lari ke jb lepas test ritue. haha !


alhamdulillah dpt jugak lepas tension and lepas rindu kat mak and abah. huhu i lebb u lah !
actually , aku sekrng sbok dgn persiapan tuk final exam (25 april nh ). stdy tido bgun tido stdy. itulah keje aku sepanjang mase yg trdekat nh. huhu dating ? auwwww sgt sweet ok. haha ! mane de dating dating wey.. sape nk dating nan aku nh ek? garang ok . 


pe pe jek la aku merepek pagi2 buta nh an.. maaf ok.
aku lame tak update blog and tak bukk blog nh.. sekali kau..
hambek da meningkat follower haa..


terima kasih yek yg sudi follow aku
maaf sibuk sikit nanti aku g singgah blog kowang ok


ok mase tuk tido
pape pon jemput2 la dgr lagu baru uh..
yuna ! i lebb u lah !


suke suke tido ah...


da~

No comments:

Cute Strawberry