Monday, April 18, 2011

sila jadi saye punyer follower ke 200

wah ini sgt tak dpt aku kata - kata dgn perkataan
follower sudah masok angka ke 100
wahh its very awesome lah !

thnks to Anisj  Jamlus . huhu saye  masih tak dpt bukk blog anda.. weeee~
sila tinggalkan link anda di slot bebelan saye pless..
pape pon masin betol mulut si hanif nh

baru jek ckp tak lame lagi 100 la tuh
tup tup aku  refresh balik..
betol ko 100 sudah !
haha mulut ko memng masin taw

ke? ko makan garam byk sgt nh
btw thnks dude !
hum pasnh aku nk target sape kah yg leh jadi follower aku ke 200

aku nk kasi something yg aku buat sendiri kat dia
so if sape nk tuh
meh follower blog senget nh  ramai2
ea tak lupe jugak g la follow blog mamat hanif nh
sempoi ok.. confirm kowang tergelak bgai nk pecah tekak haha!
tekan sini

ok la.. thnks lagi sekali kepade follower ke 100 fia
fia hargai sgt
tuk semua follower t fia follow balik ok
muah !


yahoooo ! nak gegolek masok ke ladang coklat la ~

2 comments:

muhamad hanif said...

hahah..mmg masin pun..tp kadang-kadang tawar jugak ;)

the fia said...

haha thnks thnks t kongsi sikit garam uh

Cute Strawberry