Tuesday, May 31, 2011

fuh lega..

assalamualaikum
hai semua follower haha ! lame sih aku tak update
kowang nk tahu pesal aku tak update?


meh sini aku habak.. geramm nyer aku !
nh haa si ape tah boleh bg aku verification !
siot tak leh nk bukk la ape la..
da la aku tgh busy skrng leh lak nk majok majok
haishhh pless la lau bf ker majok ok la.. nh blog jek kowt
ok ok maaf ye blog.. aku busy sgt 


mane tak time cuti aku g ambek lesen.
hbis cuti aku kene buat last prktikel
hu, so busy ok


now aku da strt buat perceptorship tuk 3 bulan
maybe lagi nk 2 hari raye t aku baru habis buat prktikel
perghhhh tak de baju raye nampaknyer aku tahun nh
hum tak kesahla asalkan aku dapat habiskan stdy nh tahun nh jugak


syukur alhamdulillah , tersgt sgt bersyukur aku
sebb result aku tak mengecewakan 
aku lepas semua paper
itu da cukup even poiter aku yg menjela jela tinggi bagai bukit ais uh
turun sikit (fuhh sedih seh! ) btw its ok !
janji aku lulus semua and dpt hbiskan stdy aku tahun nh jugak


maybe entri nh aku panjang sikit? boleh tak?
haha hum now aku risau giler kat mak aku
dia kene tahan wad. da masok hari ke 2 da nh
ya allah cmner aku nk balik
aku tgh buat management , tak boleh nk cuti langsung
mak .. maaf kan adik ye..
adik risau sgt kat mak , p .. hummm giler aku sebrslh wey..
p yg aku dpt buat hanya kol bile aku hbis keje and free (time rehat)
so kowang doa doa kan la mak aku cepat sembuh yaa





sekarng nh aku sibuk giler
byk bende yg aku kene buat bfore aku hbis stdy nh
semue nyer aku kene focus
so agak busy ok.. maaf ok
facebook pon aku tak online sgt
cm da busan seh..


ok da cukup la yek
esok aku shift pagi
lega sikit hati nh bile blog nhh da ok
hope dia tak buat hal la
ok aku nk masok tido..
da~

2 comments:

semutsengal said...

fuhh..


aku pun lega jugak..


Hahahahah !

the fia said...

haha :)

Cute Strawberry