Sunday, June 5, 2011

to you :)

hai morning semua :)
btw entri kali nh aku just sje nk taip2 before g keje
keje lagi ye.. pai la 28/8 t taw..
takpe takpe ok asalkan tahun nh aku hbis belajar

hum ckp pasal hbis belajr 
aku mule ase sebak nh
bangun tido jek aku da ase cm sedih
nak tahu pasal pe tak?
pasal next week da LJM for budak2 nh
tyah , umie, fatin and eika (roomate aku 3 tahun )

hum means next week last kami bersame ataupun week nh last kami bersame
arghhh sgt sgt sedih ok
even aku nampak cm buat tak tahu jek
p aku still ambek berat ok
sayang roomate lah

hum takpe la memng da ini yg patut kite lalui kan?
takpe kepergian kowang akn aku relakan
p dont forget each other ok
i love you and always miss you all la



jgn lupe masakan aku taw? asam pedas?
huhu cm sedap jek an..

ok la malas nk taip lame2 t jap g aku melalak kang
da susah si tobek nk pujuk haha..

hum ckp pasal si tobek nh 
meh sini nk gthu sikit..
hum aku tak kan exposekan RELATIONSHIP aku ngn dia kat FACEBOOK !
haha kenape kah?

kenape tak nk expose cm owg2 kat luar uh??

Jap perlu ker nak expose?
betol gak kate si dia tak perlu nk expose2 kat umum
hum bile aku pikir2 betol gak..
pasal FACEBOOK la aku bergadoh ngn dia taw
so pasnh aku akn tolerate skit lau pasal yg berkaitan ngn FACEBOOK nh
BAHAYA 

AKU
tak nak pepe jadi ngn hubungan aku lepas nh
PENAT da nak bertengkar  bergadoh pasal benda bangang taw (maaf sayang)
fuhh sudah la ye..

nak out lu t lau free aku update lagi..
take care :)

2 comments:

semutsengal said...

lepak*chill*relax lah weh..


hahahahahah

the fia said...

haha ! chill la nh beb

Cute Strawberry