Saturday, July 16, 2011

buek buek euwww ..

Salam semua, hum long time aku tak update blog nh, and now aku da semakin tak sehat, anti body da makin lemah cehwahh siyes aku demam panas sekrng . itu tak penting , aku de nak cete skit. nak dngr tak?


ok first thing aku nk cete pasal , now aku kene prktikel kat ACC OT at HTAA , quite interesting lah , p sejuk giler ok aku tak tahan giler, and sgt berterima kasih dgn en migrain. perghhhh best..7 jam aku kat situ 7 jam uh la dia nak dtg kat kepale otak nh haiyaa geram oww..


ok bnyak gak la an aku dpt tgk dgr mane kepale aku an , siyesss giler ! sape sape yang tak tahan leh pengsan sane jauh jauh leh muntah buek buek jauh jauh ok hehe :)


aku tak la ade nak buek buek buek , just giler ngilu ok.. nak tahu pe aku dpt tgk semlm (first day kat acc ot )
aku dpt tgk beranak ikot tingkat (seizure) , tebuk2 kaki masok besi, tebok2 perut, rahim untuk para wanita jek, perghh semua real ok. lau kowang dpt tgk aku tak tahu la kan.. mesti pengsan. 


bukan tue jek aku dpt tgk mate kite nh dikuarkan dicungkil2 wey, giler ngeri lah an.. pas uh masuk mane baru, best2  lah ! mcm mcm aku tgk la kan , aku kene prktikel tuk seminggu jek kat OT uh , maybe aku nk aku nak kaut semua pengalaman yg tak semua owg laen leh dpt uh dgn byknyer ok. giler siyes menarik sgt.


nh yang pai aku demam sejuk nh best la an, semua muscle2 aku  jadi bisa bisa . siyesly kepale aku dedoh.. tak leh da nk buat ape an.. 


ok la time tuk aku rehat cukup2 esok keje ..
take care :)

No comments:

Cute Strawberry