Thursday, July 28, 2011

Im not a good friend ,not a good lover . Thank you

Morning everyone
the title is im not a good friend and also not a good lover ( girlfred)

Im not a good friend because :
*aku tak suke kawan ngn owg yang suke bermuke muke
*aku tak suke kawan ngn manusia kedekut
*aku tak suke kawan dgn manusia yang suke berkire (ea same ngn kedekut tak ek? )
* aku tak suke kawan dgn manusia yang hipokritnyer terserlah sgt sgt !
*aku tak suke kawan ngn kawan yang suke tlg tapi mnghrp balasan seperti? duit? even member dlm kesusahan pun leh nk berkire . tlng tak ikhlas  langsung ! baek tak pyh sbr jek la~
*aku tak suke kawan ngn manusia yang suke mengumpat pasal kawan dia ( aku/ kau kau) diberlakang mean ckp belakang la~

p/s: sbb itu aku bukan kawan yang baek sbb kebykkn aku jumpe manusia cm nh la ! p siyes if aku ade kawan cm nh aku senyap jek AND TINGGAL KAN TERUS ,bagi aku kawan yang baek adelah kawan yang leh ade disaat susah mahu pun senang, bukan berkawan dr segi harta (duit)  , harta benda ( kete), and etc . listen if kowang tak kenal betol2 aku kowang akn kate aku memng garang and sombong giler and tak suke nak berkawan ngn owg cm slow motion but jgn pandang aku cm uh lah! bg aku , aku kawan ngn semua owg p lebih kearah behati2 sbb list yg aku senarai uh (da byk kali da dpt kawan cm uh ) tue yg berhati2. tapi aku tahu sape kawan2 aku yg baek and akn aku ingt pai ke akhir hayat aku :) . aku owg yng sgt straight ok and sgt caring kepade kawan2 aku ! so ples dont judge me


Im not a good lover because :
*aku tak suke lelaki yang tak menghargai pengorbanan/kesetiaan/etc
*aku tak suke lelaki yang tak boleh terime aku seadanya
*aku tak suke lelaki yang mengongkong
* aku tak suke lelaki yang lebih kan kawan dia dr aku
*aku tak suke lelaki yang suke pakai byk alasan yang tak masuk akal
*aku tak suke lelaki yang tak tepati janji

p/s : siyes aku tak suke ! aku memng manusia yang sgt setia pade yang satu , yang akn hanya mencintai seorang lelaki sampai keakhir hayat aku, aku akn pentingkan diri dia  dr ape pon, tapi ..bagi aku cinta itu indah hanya sikap and emosi pasangan yg buat cinta itu jadi hodoh.

BIG SORRY kerna kekasaran ayat yang diatas, tapi ini lah yag aku nak luahkan . aku tak suke jadi hipokrit aku jadi diri aku seadanya. suke atau pon tidak (kau kau ) aku peduli ape.aku akn tetap jadi diri aku. (sorry if ade yang terase ) , SEMUA NYA ADE SEBB AND TERJADI ADE SEBB

No comments:

Cute Strawberry