Friday, July 8, 2011

Jawapan dari KEBUSYAN aku :)

hai semua :)
lame aku tak conteng conteng kat sini btw im SORRY 
banyak bende yang berlaku akhir akhir nh, pakcik aku sakit and meninggal  (last week ) and baru jek balik dari segamat (keratong ) TETIBE aku dengar berita yang sgt sebak yang wat aku jadi blur mcm BANGANG 


YA ALLAH sungguh berat dugaan mu ini
yup satu berita dimane mama besfred aku meninggal secara tibe tibe, see AJAL uh boleh ditarik dimane mane and bile bile mase. siyes aku sebak.


KENAPA semua nh perlu berlaku dlm kehidupan aku KENAPA?
aku terima semua ini hanya sbg DUGAAN hidup jek
mungkin disebalik ini semua ade HIKMAH di sebalik dugaan yang diberi oleh NYA


THAT WHY la aku tak online tak update blog
bagi aku mereka lebih penting, penting tuk  BERI PERHATIAN LEBIH


AND im very sorry to my love, akhir akhir nh asyik abaikan dia jek. MAAF owg tahu sayang tahu keadaan owg. MAAF k. ( dia sgt sweet and faham)


SORRY K  :)


bukan tue jek yang wat aku busy and serabut akal
banyak gak ASSIGMENT aku yang berlambak lambak yang still aku tak sentuh
Its gonna be suck beb ! giler aku da kene bebel ngn lecturer ok.
tempoh submit da nk dekat
satu hape pon aku tak sentuh..
YA ALLAH 


A LOT OF PROB.. but aku mesti setelkan semua nya 
so im SORRY coz im VERY BUSY FOR NOW 


take care and i love you ols :)


p/s : TAKZIAH untuk  KELUARGA MAK NGAH and FAHANA AFFENDI

No comments:

Cute Strawberry