Friday, August 12, 2011

wordless friday : menangis lagi ~

menangis lagi ,ye tetibe aku rase rindu sangat sangat ngn roomate aku, tyah, umi, fatin, and eika. hum lame da kiteowg berpisah, ye mereka da habis stdy sebelom aku lagi. hampir sebulan lebh da kiteowg berpisah. aku pon da pindah umh laen da. tak kan aku nk duduk sowang sowang an kat umh uh. pless tak kan ! 


aku try tuk hilangkan perasaan kehilangn bile diaowg sowang sowang bla dr umh uh, siyes sedih tapi aku nh jenis sedih tak tunjuk.ego sikit bab bab sedih and menangis nh, haha p tak lame la ego aku uh. last last meleleh gak air mate uh. siyes aku rase kehilangan sangat sangat. rindu sangat kt diaowg ~


kowang tinggalkan aku sowang sowang, da tak de lagi suare jerit jerit kowang yang selalu membingitkan telinge aku, da tak de suare yang tegur sesame sendiri, da takde da teman aku masak, da takde da teman aku nk basuh baju kat dobi, da takde da teman aku nak tgk tb pai pagi, da tak de.. semue da pegi , pegi dr umh itu. siyes aku rindu kowang, 


tak de lagi teman aku nak g secret resepi makan kek favourite aku, tak de lagi teman aku nak pegi pasar malam kat spv, and tak de lagi kawan aku nak g swimming. byk and terlalu byk memori bersame, even perangai kami tak same, tapi kami tetap berkomunikasi. and aku sgt sygkan mereka. 


even mereka da lame pegi dr umh itu, aku yang sekarang tgh sibuk tuk habis kan stdy. tetap ingt diaowg. siyes byk memeory yang aku tak kan lupe dgn mereka. kekdng bile teringat. tergelak sowang2 mule lah member2 aku kate aku nh , gile gelak sowang2. ahh ade aku kesah. bukan diaowg tahu pon pe yang aku pikir pon. so whtever. haha


kekdng diaowg tak paham kenape aku menangis, kenape aku gelak and kenape aku senyap.and kenape aku marah and kenape aku tegur , kenape aku halang. mereka kekdng tak paham. tapi tak pe. siyes aku syg semue kawan kawan aku. bagi aku mereka ade la keluarga aku. ye aku hanya seorang perempuan jek dlm fmily aku, tempat aku mengadu hanya kat mak aku jek, so kawan kawan la tempat aku mengadu nasib and cerite cerite sedih and gempak aku. ceh wah ! bagi aku diaowg adik beradik aku even bukan se ibu susuan and sebapa tapi mereka ade la segale galenyer.


bergitulah aku , aku sgt sygkan member2 aku. biar aku susah tapi jgn mereka. aku tlg semampu aku, tp bile da berpisah , bile da lame jadi sunyi ,mule lah nak teriak sane sini. grrr giler aku memng tacing taw. lau bab bab nh aku tacing ! nampak jek aku nh keras di luaran  tapi dlman aku sensitif ok and sgt sgt sensitif ok !. grr maaf ler ,kata kata aku agak keras . tapi aku just nak meluahkan pe yang terbuku dihati. hehe 


and siyes aku menagis kerna kawan iaitu roomate aku yang sebumbung selame 3 tahun. suke duke ngn diaowg , nakal and terejal pon ngn diaowg. bertengkar and bertikam lidah pon dgn diawng,bermasam muke pon dgn diaowg, semue la ngn diaowg. siyes aku rindu. tapi apekan daya. diaowg da hbis stdy aku jek belom, cume lambat se sem jek ngn diaowg. hum tak pe. 


thanks jugak , diaowg tak hbis hbis bagi semangat kat aku tuk habiskan stdy nh , tahun nh jugak la diaowg ckp mesti kene hbiskan. ye aku try , ini janji aku ! hum salah aku jugak , maen maen lagi tak leh nak balance kan mase stdy ngn love, tuh la padah nyer lau tak leh nak balance kan stdy ngn love. hum tak pe.. itu memng slh aku and aku akn tebus semue itu. see aku da kat last sem iaitu perceptorship. tinggal bape langkah lagi tuk aku setel stdy nh. doakan la aku ye kawan kawan. aku tahu aku tak bodoh and tak benggap, tapi aku cume stress , kekdng masalah dtg bertubi tubi time aku nak exam. grr memng siyes la and kalo time aku nak final ke mesti ade maslah. aku nh jenis akn pikir and pikir maslh uh. and see semuenyer da tergangu. btw aku cepat bangkit taw. sekejap jek aku jadi cm uh. and bile aku da ok. see my pointer la. and result. hehe bukan nak bangga tapi nh la kenyataan hidup aku. lau aku tak gthu cmner kowang nak tahu aku nh cmner an? betol tak?


ea ea panjang lebar aku bebel malam nh, dri menangis terus kering air mate aku. ngee ~ itu la gunenyer blog, dpt meluahkan ape saje, lau aku tak pat nk luahkan kat member aku, disini lah tempatnyer. kkdng bagi aku luah kat diaowg cm tak best. ade yang tak leh dlami situasi kite. tu yg aku mls nk luahkan. aku lebh suke pendam. and menangis sendiri.paling paling pon aku cete kat tersayang jek la an.  sorry if entri kali nh membusankan. nh la aku. lau kowang tak suke aku pon tak leh nak buat ape. korang ade hak tuk suke atau tak. ngee~ 


tyah, umi, eika , fatin aku rindu kowang sangat sangat taw ! semoga kowang berjaya and cepat cepat dpt kerja, and jadi seorang jururawat yang terbaek. ape yang kite belajar praktikkn ok. muah ! semoga sukses beb , jgn lupe aku kat sini. aku rindu kowang . siyes rindu kowang ~


*entri nh lbh kepade roomate aku , maaf jika ade yang tak puas ati atau ragu ragu. maaf ye .saye hanya insan biase tak mampu nak puaskan hati semua owg . ngee senyum selalu , selamat bersahur :)


terime kasih atas mase yang diluangkan :)

No comments:

Cute Strawberry