Thursday, August 4, 2011

wordless thursday

selamat malam semua
malam nh aku just nak share mud aku kat kowang ok
aku happy giler bile aku dpt tahu yang aku akn graduate same same ngn kawan kawan aku 
untuk tahun nh, insyallah kalau tak uitm buat keje giler dia, berkobar kobar aku nak graduate wey, tak tahu la sgt gembire ok ! mase mase yg aku tunggu akn tibe. tak sbr ok ! 

aku nak sgt hari bahagia aku t , owg owg yg terdekat and paling bermakne dlm hidup aku ade . itu wajib ok . siyes aku nak sgt. and jgn lupe sejambak bunge ros merah ok . itu sgt wajib ok. hehe best an? dpt pakai jubah uitm wahhh .. terase indah nya hidup aku.

pape pon aku nak kene setelkan sem nh , and pas final exam kali nh. doa doa kan aku ye. maaf ok aku tak boleh nak update terlalu sgt sekarng kat blog nh. siyes assigment aku melambak. and lau aku update pon bukan ade bahan nak dicerite kan pon. hehe maaf lagi sekali ye. 

ok itu saje yang aku nak share, hope impian aku menjadi kenyataan ye , amin.

No comments:

Cute Strawberry