Thursday, August 25, 2011

Ramadhan ke 25

Salam ramadhan ke 25 kawan - kawan
hari ini genap 25 hari kite berpuasa tinggal bape hari lagi nak berhari raya kan
kowang da buat persiapan ape yek?
mesti da beli baju raya kan ? kasut raye baru dan mcm mcm lagi an?
sian nyer aku tahun nh, satu baju raye pon tak beli lagi ape tah kasut raye , ngee ~

btw aku baru jek sampai johor bharu semlm dalam kul 3 ptg cam uh
sampai2 jek mak ajak shopping oleh kerna aku terlalu penat  , takde mood nak shopping ape ape
just pegi bazar beli kuih and balik umh (terlalu penat ,maaf mak )

and today , aku bagun and kemas kemas umh 
bleh dikatekan kemas dapur hari ini dekar satu hari, pai kul 6 lbh aku stop ok pegi bazar ngn mak
giler penat taw,ruang tamu lum kemas lagi. halaman umh lum kemas lagi. ishh penatnyer~
bergini la gamatnyer anak bongsu seorang pompuan, yang jantan semue cam pondan tak leh nak bagi kerjasama langsung cume tahu buat sepah jek.geram mak nak ~

tapi aku tak kesah , takpe janji umh nampak kemas . mate aku allergy  bile bersepah sepah nh hehe :0
esok kemas and kemas jek la, da setel umh aku nak buat kuih raye pulak.ngeee tak sbr .
nak lagi tak sbr tunggu kepulangan si buah hati .cepat muleh ~

ok itu saje , kampung aku da mcm tempat peperangn da berdentum sane sini. meriam wey. haha giler.. p meriah lah ~ chow dulu

No comments:

Cute Strawberry