Sunday, March 28, 2010

a&w pukulsepuluh sux

muke aku yg moyok.tgh marh.ase xpuas ati. shida syg sori k..

still boleh senyum even hati panas mey

float nh sgt sedap tp cashier di sini bebal

muke marah aku yg bercampur rase xpuas ati

jemput minum kawan - kawan

pe yek aku pikirkn tue?marh ag kowt..

sis amy ngn aida wanda seronok minum float

aku ngn shida , roomate yg sgt rapat la kn
mate aku mcm owg xtido sebln jek kn

kawan2 ku yg selalu menemaniku di kemaman
semuenyer nurse taw

dlm 30min disitu bru aku boleh tersenyum
thks kawan2 wat aku senyum balik
jum2 kte balik
serabot lak duk sni lame2
jum2



why aku kate A&W kemaman sux

coz cashier kt stu sgt bodoh la kn
terase nk marh la lak kn td
ade ker aku ordr kentang
dia bg aku root beer float tue
perhh sgt sengal la kn cashier tue
nasib baek aku nh penybr la kn
so aku xnk wt kecoh kt stu
and ambik jek air tue?
p memg mud happy aku bertukar la kn
tersgt - sgt2 la bangng cashier tue
anywy thks for ma frend la kn
sis amy . shida . aida
kowg teman aku la kn kt situ
so kowg ngk2 la kn muke moyok aku tue kn
masm jek mcm cuke
hati tgh panas mey
so pas nh sumpah aku xnk
hangout situ ag
A&W KEMAMAN SUX!!

No comments:

Cute Strawberry