Friday, April 16, 2010

last story about ma practkl : (



last day last day last day last day last day last day last day
arrrrggghhhhhhh aku xleh terima..
sedihhhhhhhhh

ermm habis sudah tugas aku kt sini~
td sebelom habis aku sempat slm ngn clinicl instructor aku
ermmm aku da nak mengis ar~ tapi thn jek..aku salam dia dgn hati sebak,aku cium pipi kiri n kanan dia,aku peluk dia buat seketika~ sayang sgt2 kat dia, aku cakap kt dia ,terima kasih ats segale tunjuk ajar yg diberi kt aku,segale teguran dia~ aku akan rindu gelak dia, nasihat dia, pekikkn suare dia,semuenyer la~ aku sedih sgt nh...
sumpah aku memng touhchng lau dgn owg yg aku sayang.lagi - lagi lau owg tue penah buat aku tergelak,penah buat aku rase dihargai..
aku susah untuk menyayanggi seseorng okey~..
argghhh aku sedih sekali, even aku tahan sebak aku depan dia, tapi airmate nh jtuh tibe2 ble dia ckp
" STDY HARD FIA, DO DE BEST FOR UR FINAL, JGN MAEN2 DLM STDY KAMOO" kat aku..
ohwww NO..aku xnak pisah ngn dia..tapi perpisahn itu mst dilakukn,
esok aku da balik semule ke kuantan, isnin aku da start stdy week~
aku JNJI PADE DIRI AKU pe2 pon jadinyer..
nak tak nak
aku kne focus 100% kt final nh..
ermm da la,aku xleh nak cte pnjng,makin sebak nh..penamat prktikel nh..aku post kn pic3 yg sempat aku ambek di hospital kemaman.
untuk
semua staff2 di hospital kemaman..
u all de best la, sgt2 sporting,n thnks sgt2 atas tujuk ajar yg d'berikan.
aku akan ingat muke kowg sampai bila2..
untuk
PUAN SUMIYATI
thnks byk2 ,xterkate da thnkz kat puan~ yang penting sekali~
puan DE BEST CLINICAL INSTRUCTOR ..
mintak maaf n ampon segale salah dan silap ,halalkan segale ilmu yg diberikan.
okey la..
da da..da...
aku nak SENYUM balik nh..
tapi hati aku tetap SEBAK.
okey..
so tatap la pic2 kenangan aku kt hospital kemaman nh~ huhuhu




fuhhhh.. ini saje yg dpt aku uploade kn, bukan pe? pic2 yg laen aku da postkn kt post aku yg lepas~ so guys... kesimpulannyer? PRKTIKEL AKU DA TAMAT!!!!!

No comments:

Cute Strawberry