Thursday, April 15, 2010

menyampah~

haiyoo~ sungguh busan mlm ini
sepatutnyer aku kne g umh clinical instructor aku
tapi akibat mulut seseorng yg agk vavi la kn
so aku pon malas nak pegi
buat menyampah jek kn ngk muke vavi itu
adesss..kan da..aku thn2 kan da kuar perkataan vavi tue?
sorry la kn..mulut nh xleh cover da ,ble hati da sakit hati
adesss okey - okey aku control la kmarhn nh k
hehehehe2, weeeeee~~~ esok da hari last aku kt sini
tdi last aku shopping ngn sis mimie
dpt la jm tngn n crdi gurl stu~
aku pon xthu ar,da byk sgt2 la aku shopping kt ganu nh
t-shirt aku da xterkate la kan byknyer? beg apetah lagi? suar jeans pon semakin bertmbah,
adessss~ nak letak mane ar brng2 nh t kt hostel aku~




NEXT WEEK~


aku da masok stdy week ar
prepare for final exam mey~ adesss aku kne focus betol2 kt final kali nh
final kali nh mempengaruhi segale - galenyer?adessss TAKOT
ermm BUT aku da janji kat diri aku sendiri
AKU AKAN STDY HARD FOR FINAL EXAM nh
huhuhuhu DOAKAN aku okey~
bagi aku pelajaran itu penting dari segale - galenyer
even aku XSUKE sains TAPI aku da buat yg terbaek mey
sampai sekarang aku still XSUKE sains..BUT aku usaha lebih
bagi aku
STDY BETOL2 . MAEN BTOL2 . ENJOY BTOL2 .
prinsip aku BIAR STDY AND ENJOY SAME TARAF
itu kowt kunci sukses aku sampai sekarng~ huhuhu
anyway FOR ALL STUDENT DIP.IN NURSING UiTM
GUD LUCK for your FINAL EXAM ok

No comments:

Cute Strawberry