Thursday, May 13, 2010

bace sudah


al kisah hand washing
last post tonight.
huhu aku nak kongsi cter ngn kowng kowng nh
pasal pagi tadi..tgh tgh aku buat hand washing ar kan.
tibe tibe time aku nak bilas balik tgn aku tue, aku ase mcm ade air jek terjun dr tudung aku.
aiii..dr mane weh..paip tue depan aku.hahaha:D xperasaan lak aku tunduk.upe upenyer.paip tue atas pale aku.nak nak aku bukak lak paip tue.haichhh patut la air turun mcm air trjun jek.basah ar tudung aku.n cap aku.adesss nasib baek tudung tue senang nak kering.x mahu aku balik jek td.hahhahhha:D tue la kowng kowng jgn jd mcm aku yek, berangan time hand washing.hahahaha kan da kene . adesss xbleh bla.berdekah bila ingat lek.bertape bodohnyer aku time tue.hahhaha:D okey tue jek.nak tito da,esok last day prktikel.muah muah.

terima kasih kerna membace blog aku okey
aku syg kowng kowng semue
muah!

No comments:

Cute Strawberry