Friday, May 14, 2010

kenape dgn aku nh !

selamat hari sabtu kawan kawan
rinh aku xbergitu ceria yek kawan kawan
aku hilang mood untuk gelak dunno why.
aku sendiri xphm asal bleh jadi mcm nh dlm diri aku
mybe aku nh terlampau penyabar owgnyer
argghhhh... dunno why
aku stress giler giler nh tahap mksimum nh
xder sape yg leh paham aku
asal susah sgt ker paham aku nh..
ermm mcm nh la, bile aku da hilang sabar
byk sgt aku pendam.ermmm ape nh..
asal jadi mcm nh

smpai hari ni aku xthu nk balik ke x
ngk cuti pon aku xdpt nk tntukan nak balik ker tak
asal ngn aku nh..aku xphm.
SPEECHLESS!!
plez..plez aku perlu ketenangan aku perlukan itu perlu...:(
aku da rase mcm bukan diri aku jek sekarang.
kenape nh!
dunno why ?
happy pon sudah tiade.
serabot kepale.

kenape kenape kenape?
aku pon xthu.argggghhhh da ar.
makin bertambat serabot aku.
da!

No comments:

Cute Strawberry