Monday, May 24, 2010

BIRTHDAY NITE MY DAD

hai hai kawan kawan aku sekalian selamat malm yek. sbg jnji aku td kan.td la post aku sebelom nh aku kan nak post byk bnda kan.haa ini la salah satunyer.adesss sebelom tue la kan.
amaran dulu yek.bace bace ini dulu yek
post ini sgt melampaui batas yek adik adik.melampaui batas meng uploade pic yek so if kowg x suke or xsudi nak ngk pic pic ini harap berambus dr blog aku ok.
harap maklom
sekian itu saje amarannyer. aku mencikk manusia mcm ini. haha

okey okey happy kembali yek kawan kawan. pic pic ini ketika aku n my family smbot birthday bapak aku lorh.kat mane yek.hukhuk di restoran Bangkok Village. huhu dekat dgn tman desa jaya.johor ok.tarikh : 18 mei. yup ini tarikh birthday bapak aku okey kawan kawan. n then esoknyer tarikh birthday aku. serasi lak kan aku n bapak aku.birthday da dekat ar.hukhuk tue la.selalu sgt smbot same same.mak aku pon jeles mey.huhu.so ngk la pic pic dibawah ini sampai lebam okey.opsss aku rindu mengepost blog ini lorh.hahahha:D ngk ngk dibawah itu.anyway sebelom terlupe. to my family. thnks belnje mkn mkn. i love you lah !






















pic pic diatas ini terdiri drpde : mak. abah. abg uty. akk ipar. and nenek aku okey thnks atas mase yg diluangkan untuk lihat pic pic di post ini sekian terima kasih

No comments:

Cute Strawberry