Monday, May 24, 2010

HADIAH HARI JADIKU KALI INI

hai hai ade lagi yek entri kali ini
yelah kan aku da kate kali nh aku post byak
haaa larat x larat jek la kowg kowg nh ngk pic pic aku la kan
hahahah:D rasekan .huhu ini mase la kan hari sabtu yek
aku n abg aku n akak ipar aku g shopping shopping di tebrau city okey.dimane tue. cari thu sendiri k.hahah. mereka ini belanje saye la.
mahu hadiah kan saye suar levi's lorh
wow.makin bertmbah koleksi levi's aku nh.adesss thnks sgt sgt la kan belanje ini.
huhu okey okey di bawah ini pic pic nyer yerk kawan kawan: ) tengok la..


ini abg uty. abg aku yg kedua. dia yg belanje aku time nh


aku la kan.huhu snap dulu.


ini kedai la kan. buat aku gilak.gilak cari suar yg sesuai untuk aku

itu dia ,ade potongn mey
snap lagi aku nh. busan nggu akk ipar pilih suar.
aku punyer da dapat.hehe

snap lagi mey.asal busan ea. suke suke aku la kan nak snap pic aku.da hobi aku.ade aku kesah kowg xsuke? haa

ini ini saye memng suke
itu suarnyer mey.
ini ini memng tersesat la kan.beg nh aku shopping kat melake ritue xsempat lak nak post kat blog nh.huhu cantik x? warne merah.yup favourte colour aku.haha


okey okey itu sajoo pasal ini topic yek. thnks sgt sgt untuk abg uty.
coz lanje lanje adik yek
thnkssss

No comments:

Cute Strawberry