Sunday, May 30, 2010

G MAMPOS LA KAU SIAL

morning kawan kawan
fuhh aku tgh geram nh. yek dr semalam lagi geram. dendam nh da simpan lame dah nh. bila tah nak terbalas.hukhuk. babi la ko pompuan sial . ko nh muke x thu malu ea.nk kawan dgn owg yg da tue tue. laki owg bapak owg. ea suke t ko la pompuan sial. aku geram nh ngn ko.ko memng la tersgt babi la kan. ee xthu da nh mcm mne nk ckp nh.menyampah sgt da aku ngk muke ko.da xterkate da JIJIK ko thu x. ee xthu malu lak ko nh kan .suke ambik simpati lak kat owg.haishhh x thu malu la ko pompuan sial.adesss sian aku ngk ko nh kan .xder owg nk kawan ngn ko.yg ade pon kawan kawan bodoh ko tue.itu pon muke da tebal la kan.haha. asal la ko nh bodoh sgt la kan.xthu ker yg kat luar sne tue ramai yg mengate ko haa.ee mau nk gedik gedik lagi.ee taste ko owg tue tue ea. da gayut la bodoh.ee yek JIJIK. ko nh da penghancur pershbatn owg.pas tue mulut tue suke la sgt mengate owg sne mengate sini.yekk JIJIK sgt ko nh. ape masalah ko ek.ko nak kene penampar ker?ke nak ke penumbuk? ke nak kene bunuh? ker ko nak kene malukan dpn owg ramai? ea pilih la mane satu.aku ase semue la bgus untuk ko pompuan sial. pergghh aku sgt geram nh ngn ko.benggng sekali thu x? aku cukup pantang ngk muke babi ko tue la.macm bagus la siak.asal ko nh suke gune gune ea.haha suke ayat ayat owg ea.hahaha terer ko ek.bgus ek.adesss pikir aku tkot ar ek.haha ayat ayt ko tue JIJIK tahu ak,.muke ko da berlapis lapis ar.macm kuihg lapis r.ee geram da.nh la.buat aku dendam lagi kat ko.haa jadi mcm nh la kan.asal ko xpuas ati ker.sakit hati ker.kene maki ngn aku.ea ape aku kesah.ko yg cr pasal ngn aku.ade aku kesah perasaan ko haa babi! ee kawankawan jgn kawan dgn manusia mcm min ah nh.suke sgt bermuke muke. tue tikam kawan dr belakang . tue ayat ayat kawan. tue hancurkan persahabat kowg.perghhhh melampau da pompuan sial nh.aku geram aku geram nasib baek aku nh penyabar.marah pon ckp ckp mcm tue jek.lau aku xpikir panjang la kan.ade muke ko berdarah aku wat.haa ko nak x aku wat mcm tue.babi la ko nh.haa da la mencikk aku la ngn ko.makin bertmbah tmbah mencik kat ko nh.ea bila ek ko nk sadar yg semue owg kat keliling kon tue xsuke ko ek? bila ek? bila ko nak sadar la pompuan oii? untuk ko la kan. ko memng babi!

text diatas xder kene mengene ngn kau kau di blogging nh k.lau sape sape terase bgus ar.sadar sikit.haa aku da marah thp gaban nh.ade aku kesah nk terase terase ha. xder keje aku nak kesah ngn kau . okey okey maaf jika ade yg terase yek.aku memng cmnh .marah yg simpan simpan jadi dendam.so kuar la ayat ayat yang xsepatutnyer.haa..maaap yek okey da da

No comments:

Cute Strawberry