Monday, May 31, 2010

MUKE BERUBAH UBAH NH ?


MUKE KU BERUBAH UBAH

hai hai selamat petang yek kawan kawan
pe pe pon mintak maap yek mencarot di entri sebelom nh
owh lupekan saja pasal itu
hati aku sudah happy kembali yek
sudah ade wifi di apartmen ini nyek
thnks for puncak alam
owh OMG rinh aku strt class
td xder lect.so snap snap pic yek kawan kawan
hukhuk dibawah ini terdiri dr pade pic pic yg aku ambek td okey
pic aku sendiri yekmuke muke menggong aku.haha
okey okey let's see : )

what!
urghhh u bising la
ek?sakit ggi ea mcm ade terselit jek kat gg aku nh haha:D
urghhh ngntok siak !
weeee~ saye cumil kan kan kan.
BEWARE!
serabotnyer pale
adesss busan nh
ngaaaaaangaaaa
mueeekkk
ermmmmm
gemokzzz
eleh eleh manje gitu
hooooooooooo~
what are u saying haa?
garang~
erkkk xtahan nh..hehe
huhuhu



tamat la sudah aksi aksi aku yek.snap snap diatas ini ketika aku busan yek.adess xthu nak watpe da ,aku snap jek. nak muntah ke ape ker?lantak kowg la kan.coz aku memng suke bergambar.
okey okye da da!

No comments:

Cute Strawberry