Tuesday, May 25, 2010

GERAM TOL AR !

selamat petang yek mokcik mokcik pokcikpokcik
hari ini panas sekali yek.
hati pon naek panas.busan nak mampos.
miss sgt sgt kat dia okey

aku geram tol la pasal Muet nh.adess nak kne ambek lak.
lau x .xboleh nak smbung dgree pas nh.adesss mcm mne nh.aku xnk ambek ar.bukn xnk ambek wt selame lamenyer. aku nak ambk laen kali boleh ak.aku maksdkn bukn sem nh la.serabotnyer..mcm mcm ar UiTM nh.so lau kowg kowg nak ambek muet nh.ambk ar dulu .aku nak rehat dr bel okey. aku ase semakin jauh pegi.semakin naek sem nh.makin susah stdy nh.adess kepale sudah mahu tggal ar.otak mahu berkecai ar.mcm mne nh.aku da xthn ar.bila nak hbis nh.adess...serabot ar. muet oh muet.bukan aku xnak ambek ko.p aku nak rest untuk seketika yek.but aku jnji, aku akn ambek ko.hukhuk paling cepat sem depan ea.gilak ar.cuti aku da nak habis nh.adusss..cepat ar sikit.aku da naek busan cuti lame lame nh.opss bukan busan dgn yg tersyg k.busan dgn aktiviti sajo.adesss.ape nak jadi nh.haaa...lagi satu.pasal result final aku nh.aduhaiiii..da nak kuar ar.risau sgt aku nh.nak tido pon xlena ar.adesss..mcm mne nh.aku risau gilak nh.mcm mne nh.tolong weh tolong.adesss..okey ar serabot ar lau lame lame ckp pasal nh.adess.serabot sekarang.muet oh muet. result oh result.ape kah? bagaimanakah ?aiyoooooooooo.

No comments:

Cute Strawberry