Tuesday, June 8, 2010

NICE TRIP BABY

HAI GUY'S
seperti yg aku jnji kan td yek
aku nk postkan pic pic di FRASER HILL
aku pergi hari sbtu lepas

dan balik semule hari ahad nyer
sgt sgt HAVE FUN disane yek
mcm mcm karenah n posing yg terhasil
wakakaka:D Ohh lihat sajo pic pic dibawah yek
agak3 nk termuntah or ngantok ngk pic pic
yg terlampau BYAK ini
cepat cepat BLA yek dr blog ini
wakakakaka. okey jeng jeng..
sebelom terlupe. post ini mengndungi picpic aku dan kawan kawn aku yek
fash yusuf , cimok, muaz, dan jura ( bdk baru ) wakaka



ini pic aku perkenalkan dulu yek. kawan aku yek dr melake. dia dulu satu skul teknik ngn aku,satu dorm ngn aku. dia yg teman aku pegi fraser hill. thnks fash.wakakaka pic ini dlm kete onderwy nk g FRASER HILL



pic pic dibawah ini yek kawan kawan ketika aku dan mereka mahu naek fraser hill. so sempat la pulak lepak kat sungai nh , smbil makn kfc free.waaakakaka. thnks muaz. to cimok sorry lame menunggu aku yek. bas yg lambat, aku x.wakakaka.








pic pic dibawah ini pulak , ketika aku n mereka sudah sampai yek. tgh tunggu nak masok ke dlm . perghh nggu mcm ape tah. lambat gile kowt. geram aku weh.mcm mcm yg da aku merepek kat situ. wakaakaka. si fash da merepek nk mncing la pe la. lek lek fash t kete mancing kat tasek auw. dptkan ikan yg besar punyer!






penat sgt ea abg akk nh ea. wakakaka sabar k.jp g masok la tue
ini joran yg fash idam3 kan.wakaka da benggong agknyer dia tue , pokk pon dia nmpak joran.payah da payah!
aku pon da letih kowt
perghh lihat gelang itam yg aku pakai tue
haa nh gelang kan gelang nyawe tau
wakakaka.selalu dipakai mey

sudah gelap. aiyoooo..
yeah! da sampai..cepat cepat check in pat!!

ini ini apartment yg keteowg duduk yek
huhu berhantu ker? wakkaka xthu..xthu











pic pic dibawah ini, same jek time keteowg da smpai .balik jek apartment terus siap siap kuar mkn2 smbil smbil tue g taman bunge tepi kedai tue.haa tgok la.pic pic dibawah ini yek








pic pic nh pulak , ketika mlm. perghh da penat naek puncak. mlm rest la pulak kat umah. ngk tb jek.busan kowt, nak kuar sejuk giler. dlm umh pon pakai swearter tau. perghh pijak lantai pon da mnggil tau. wakakaka






pic ini pulak time subuh subuh. si gemok kejot suruh bagun.coz pagi tue keteowg nak g air terjun.wakakaka aku bgun2 jek terus ambek gmbar kat luar
perghhh ngk tue pemandangan ketika matahari terbit.cantik ak.huhu









ini pulak time kat air terjun la.ade mcm xmndi ker aku nh.wakaka sorry skit ea.mandi tau. urghh lihat lihat dibawah.

















pic dibawah nh pulak time aku pegi naek kude. perghh gementar kowt tapi mahu.wakaaka thnks la kan kat pakcik tue. ade ker dia bg aku bwk kude tnpe ade owg jge, sebelom tue dia yg tarik kan nh aku lak yg tunggng kuda sendiri.perghh mengucap tue bukan maen byak la kan.jgn kude nh buat hal sudah, hbis aku kang. adess thnks kude.wakakakwkakaka




















pic ini pulak la kan. time nk g breakfast. sempat sempat la jugak ambek pic di taman tue. wakakaka aku emmng suke ambek pic .entah hobi aku kowt.asal ade yg x suke ker. ea ade aku kesah.wakakakaka












haa.ape ape nh..ee buruk kelakuan anda yek.wakaka






pergggghhh pic bawah nh lak.aku thu memng kowg kowg tunggu tunggu kan , perghh cimok ae nh g snap lak. time nh aku vomit tau. kuar emas. perghh mahu ak. t aku bg kowg.wakakaka

no camera no camera plez..wakaka

pic pic nh lak time da nk lek. nh la tasek yg aku ckp ckp tue. huhu cntik ak. perghh memng smart kowt.aku pon smpat posing disitu,wakakakaa





urgggghhh sudah tamat ke pic pic nyer.owh tidak yek kawan kawan sebenarnyer ade lagi.tunggu yek.wakakaa

No comments:

Cute Strawberry