Tuesday, June 8, 2010

sedihnyer : (

hai kawan kawan.
first sekali aku mintak maap yek xpat nk post beberape hari yg lepas
urghh dunno why. aku sgt penat n xsehat yek
today. entri kali nh pasal kepergian makbapak aku ke mekah yek
mereka mahu mengrjakn umrah
ermm pagi2 td la kan
aku ingat aku xdpt gie ngk mkbpak aku kat KLIA
before diowg berlepas.
aku pon bukak fb
on9 punyer la on9
smbil uplode pic pic kat fraser hillAlign Center
cimok ckp nk pegi x?
aku pon pikir dua tiga kali kowt nk reply lek
yelah tkot menyusahkan jek
kesian dia kowt
huhu last2 aku reply
nak
so dia pon nk gak antar aku
aku da senyum senyum ar
before tue aku da melalak lu ar
dgr suare mak aku sayu jek
perghhh sedih aku
yelah aku jek kowt ank pompuan dia
perghh siap3 terus tunggu cimok kat depan
cimok smpai terus grak
dlm kete hati aku da mcm3 pikir ar
sepat ker x sempat nh
perghhh kesian cimok
aku ckp dlm hati jek la
aku wat2n la kepoh giler
wakaakakwaakaka
best gak. cimok nh pon layan jek aku
wakakakaa
thnks mok.
aku la x hbis hbis ngk jam espirit aku tgn
yelah da cemas kowt tkot sgt xsempat
smpai3 jek
aku kol mak aku
dia pon kate . dia da naek flight ar
perghhh meleleh airmate aku
tapi aku still cover depan cimok
berlari lari aku cr balai pelepasan antarabangse
cr cr jumpe
p owgnyer da xdr
perghhh melelh ag airmate aku
hati aku sayu jek kowt
rase give up tibe tibe
atleast dpt slm tgn mak abh pon jadi la
tp ape kan daye
aku pon grk
g cr nenek n makcik aku
cr cr jumpe
slam3 berbual
mak kol aku lagi
mak kate , dia da naek flight n jap g flight tue nk grk da
aku pon senyap
meleleh jek airmate
mak kate jge diri baek baek
stdy leklok
duit mak da masokkn
pandai2 gunekan
fuhhhh sebak hati aku dgr suare mak
aku pon ckp nk ckp ngn abah
abh ambek
dgr suare abh dia cool jek
ermm hati sape thu
aku menggis jek
depan nenek aku cover
perghh. pas tue aku pon grk lek semule shah alam
tue je la kowt yg aku nk ceter
huhu anyway next entri aku akn postkan pasl aku kat fraser hill okey
so tunggu...
MAK ABH
adik rindu. adik doa mak ngn abah selamat pegi selamat balik
AMIN

No comments:

Cute Strawberry