Saturday, July 31, 2010

CERITE UNTUK HARI INI :)

hai follower's
aku sgt penat hari nh ase mcm nk patah jek semue tulang kat badan nh ,giler best kowt maen paintball td dr pagi smpai petng weh giler ase mcm xpuas kowt satu hari nk la seminggu ker kan ,bru ase mcm bersepai terus tulang2 nh,haha anyway best sgt weh maen game nh,giler lau kowg xrase maen game nh sgt rugi kowt.even lebam sane lebam sini kowg dpt rase cmnr nk perthnkan diri kowg dgn musuh kowg n nk dptkan target kowt iaitu bendera .haha btw aku da dpt menang game nh yek,dpt ambek bendra tue,haha tuk game nh lau sape sape yg attack dpt ambek bendera.dia winner okey.huhu anyway aku xdpt nk mskkan pic pic aku sekarng yek,aku sgt penat.mate pon bengkak nh tah kenape tah dgn idung aku luke sebb pakai facemask tue,haishh penat sgt weh.so so kan aku just nk rest jek hari nh esok ke lusa ker?huhu okey yek,tunggu next entri ok.muah! la kat kowg sayang sayang ku.okey take care,wait tw de next story,huhu :)

No comments:

Cute Strawberry