Saturday, July 31, 2010

selamat ulang tahun mak :) i love you

salam semua,jumpe lagi yek.entri kali nh tuk mak aku yg sgt sgt aku cintai yek.da tepat kul 12.00 am cukup umur dia 56thun.huhu selamat hari jadi mak.adik sayang sgt sgt kat mak.sedih aku xpat balik kali nh tuk smbut birthday mak aku nh, first time kowt aku xpat smbut birthday dia,yelah da la aku nh ank pompuan sowg,aku jek tempat dia mengadu tempat dia kawan,tapi kesian aku nh suke duk jauh dr fmily, mintak maap mak,adik stdy tuk makabh,tuk bg kesenangn tuk makabh satu hari nanti,amin.

so td bru jek lepas calling calling ngn mak aku.tp aku sedih xpat smbut ngn dia,dia punyer suare wt aku ase serba slh.pasl event harinh la aku xdpt balik smbut birthday mak aku.haishh nk cmnr lagi da terpkse aku ikot game nh,mak n tobek kate stdy tue penting,pentingkan stdy dulu. birthday mak laen kali leh smbut,haisshh sedih aku,ase nk ngis pon ade ,p aku ase semlm aku da ngis giler2 coz xthu nk g game nh or balik jb.last last aku ikot gak game nh,

kesian mak aku..mesti dia xhappy smbut birthday dia thun nh.mak ,adik mintak maap sgt sgt.huhu anyway aku sgt mnje ngn mak aku nh yek..huhu mane tak nyer tobek sendiri jeles.haha ngek! okey okey pe pe pon makbapak aku tetap keutamaan aku n selepas tue baru la tobek.huhu 3 owg nh sgt penting dlm hidup aku,nyawe aku.tue jek kowt.thx mom.i love you so much n i miss you ,really really miss mom.muah! muah! muah!

No comments:

Cute Strawberry