Sunday, July 11, 2010

HAHA tercuri jek nh.wekk



aku bosan nh weh, so aku curi tag member gosip aku la kan.haha aku ambek yek ziekaa.wekk (:
1. Sedang buat apa satu jam lepas?

saye korek idung muleh x?wakaka.
xder la saye on9 saje,masj2 bf tercinta.


2. lappy jenama ?
compaq presario CQ40


3. HP jenama dan model ?
sony ericsson W980

SONY WALKMAN

Ade philips . p da kene ambek abg aku.ngek kan dia!

4. un9 menggunakan
wifi lah.streamyx lah! laju kowt.haha
masyuk masyuk duit pon masyuk.haha


5. Sedang mendengar ?
kaki aku berdekah.ape ape pelik ea.haha

6. Saya rasa saya patut
stdy kowt. and basuh bju.haha malas kowt

7. Pernah tipu kawan ?
sometime ,bile terdesak.
ala semue owg pernh tipu kawan kowt.
tipu lah lau kau kau xpernh.wek


8. Pernah ditipu?
perghh BYK KALI

9. Ex- Bf awak ?
HAHA tah tah no komen.wekk

10. kenapa clash
dia syg sgt kat saye kowt.wakaka

11. Ada skandal ?
NOPE .hey, listen okey!
dlm kamus hidup aku xder nme skndal2 nh k.
ade paham!


12. kenapa perlu ada skandal ?
lalalala xphm ea.wek

13. BF sekarang ?
Sharul Azwa Bin Zainal @Tobek

14. Sebab dea pilih saya ?
dia syg saye sgt sgt lorh.
dia punyer hati sudah dlm la sme saye.
huhu saye terharu.muah!


15. Sudah berapa lama kapel ?
agak2 bape tah.lame la jugak sejak tingkatan 2

16. Hadiah paling bermakna pernah diterima?
ciuman dia.wah2 saye suke itu oww.
pelukkan dia.suke suke lagi nh.
ala nape buruk ker?
ala kowg jgn hipokrit la.
mesti kowg pernh kowt! wekk


17. Saya rasa saya ?
gemok da nh.gemok gemok ++++++
uncit.dia suke kate saye uncit oww.
jaat kan dia.wekk


18. Pakai jam tangan ?
mesti lah.wek

19. Jenama?
espirt



20. Necklace ?
silver.huhu aku suke kowt.


21. bertudung or free hair ?
free hair.but tringin nk bertudung.
tapi xthu bile .hehe


22. trend tudung?
selendng.huhu mcm yuna tue.but dia xsuke lah!
dia suke aku pakai tudung biase2 jek.
wek syg kamoo.


23. lahir pada ?
19 mei 1990

24. Anak mak atau ayah ?
dua dua mey.syg sekali kat makabh taw.muah!

25. Have siblings ?

ade,p mcm xder jek kowt.haha

26. Choose sibs or friends ?
myparent

28. awak akan buat apa kalau ada orang benci awak?
wat xthu sudah.
silap silap nk ngk muke dia pon aku naek jijik.
haha


29. Erti sahabat pada anda ?
enth la ek.ade lah! p aku jek kowt thu.


30. Dua orang yang paling rapat dengan anda sekarang?
mak and bf aku.

31. Tag kepada ?
tah tah ambek jek la.aku pon curi gak nh.
wakaka dose x?wek

No comments:

Cute Strawberry