Sunday, July 11, 2010

saye suke award nh.saye dptkan da.yeah!


oww sungguh suke sekali awrd nh.thnks ziekaa.
saye sgt suke.cute ker blog saye.
wah2 cute kowt.huhu nape ade yg xsuke saye kate blog saye cute.
wekk cute ea.haha apedah. (:

1. Apa nama blog dan knpe letak name tu?
The Fia's Diary.
lol aku punyer diary kowt .
aku bg la name aku.haha

2. Jelaskan knape bagaimane anda boleh dapat idea nak letak nama URL blog anda?
tah tah aku pon xpasan la kowt.
huhu suke suke aku la kan.
nak bg ape ape url la kan.
huhu.wek wek. muah!

3. Bila blog anda mula beroperasi?
tah lupe dah~~ maap yek.ngk sediri la yek
4. Siapa follower pertama anda?
lupe lah! huhu maap lagi sekali yek ape ape pon thnks yek.muah!
5. Ucapan anda kpd si pmberi award?
saye suke sgt oww.thnks thnks terpkse x.
gedik kan saye ngn awak.
thnks ziekaa.muah!

6.tag 9 orang yang anda rasa patut dapat award istimewa ni
ambek la.aku mls nk bg kowt.
p ambek jek la.haha

No comments:

Cute Strawberry