Sunday, July 11, 2010

tag lagi.huhu

1. Nama penuh anda?
Noorshafiyah Binti Abd Rasid

2.Siapakah yang memberi nama anda ?
tah..xthu la.aku kecik2 .da besar nh xsempat nk tnyer lak.
ala maklom la kan aku duk jauh dr fmily dr kecik.
haha


3.Adakah anda suke dengan nama anda?
waduh2 bibik oii,mestilah suke banget .
huhu name sendiri kowt.


4.Apekah maksud disebalik nama anda?
tah, yg aku thu cahaye jek.wakaka

5.Tarikh lahir anda ?
19 mei 1990. kasi hadiah ea.muleh ak? wek

6. Dimanakah anda dilahirkan ?
Hospital Sultanah Aminah Johor Bharu

7.Anda mempunyai adik beradik ?
ade ,tp mcm xder jek lagi bgus.mnyushkan.aku nk hidup sowg jek kowt

8. Senaraikan nama adik beradik anda,mengikut urutan.
tah aku xder adik beradik! semue g mati lah!ade aku kesah ngn diowg!

9.Adakah anda mempunyai boyfriend ?
mesti la.huhu sgt syg sme dia kowt!

10.Siapakah nama boyfriend anda ?
Sharul Azwa Bin Zainal @ Tobek

11.Adakah die sayang anda?
Ofcouse.hmpir setiap saat dia kate kat saye
"i love you sayangku "


12.Kenapa ?
kenal dah lame kowt.
masing masing memerlukan antare satu same laen.
cehhhwaah!


13.Adakah anda seorang penyabar ?
sgt sgt penyabar.bile da hilang sbr.hbis lah!

14.Sikap yang membuatkan anda benci tentang dia ?
dia suke menyalahkan diri dia tnpe memperbaiki kelemahan dia.
maap yek sygku.ini yg sebenar.


15.Ciri - ciri lelaki idaman?
penyanyang, bertnggungjwb, jujur, berkerjaye,
hormat menghormati,berbudi bahase,
syg saye dgn ape care sekali pon,
syg n cinte saye selamenyer!


16.Anda memerlukan seseorang yang ?
jujur!

17.Kata2 untuk seseorang .
i love you forever sayangku !

18. Adakah anda berpuas hati dengan tag ini ?
boleh la.da busan la kan.buat saje.wek wek

19.TAG kan pada 5 org sahaje.
ambek la sape sape nak.haha

No comments:

Cute Strawberry