Thursday, August 12, 2010

:(

hai semua :)
entri kali nh hanyer tuk diri aku jek
luahan aku jek
tah la akhir akhir nh byak sgt mslh yg aku dapat
sem lima nh cam malang jek nasib aku
aku xmcm nh sebelom nh
student yg sgt terjage, xder mslh langsung dlm kos nh
aku pon xthu cmnh nak solve problem nh
cam da xder semngat nk teruskan semue nh


owg owg yg aku syg semuenyer jauh
family sgt sibuk dgn kerja diowg
somi tersyg lak sibuk dgn kelas keje la pe la
cam da xder mase tue aku da
aku nh kekndng ase cam sowg2 jek
da la dr dulu pai la sekrng cm aku duk sowg2 jek kat muke bumi nh
mcm beban nh semue aku pikul sowg2


dulu dia sentiase ade tuk aku
setiap mase p sekrng mase tuk aku leh dikire
cam sedih pon ade kn pe nk buat just senyum jek
buat2 cam xder pape depan dia
hati nh da cm ape da hancur pon ade la
lau la aku leh ngk rupe hati aku sekarang mesti cam buruk jek
cam berkecai jek, mybe nh dugaan dr yg atas


tah la malang dtg cam air..xputus putus
aku terime pe yg aku dpt sekrng biarla pe nk jadi selagi buleh sbr aku sbr
p kekdng time kite mcm nh la ade jek yg nk menyakitkan hati
aku xnk ckp byk ,aku nk senyap jek biar la pe owg nk buat kat aku
buatlah aku terima, tah la mcm nk ngis kuat2 jek
p aku hanye leh ngis dlm hati
ngis yg xberlagu tue sgt sakit


nasib nasib tah la kenape mcm nh
aku pon xthu.ermm biarla aku hnye hambe allh yg sgt lemah
hanyer tahu menitiskan airmate dan bersabr jek
da la aku pon cam xder mood nk update blog
masalh sgt byak.oeky la take care semue
selamat berpuase :)

No comments:

Cute Strawberry