Tuesday, August 10, 2010

difamouskan pulak

hai semue
harinh hari rabu kan
first ramadhan kan
test yg last bg aku
tah la nape ek aku nh
cam xder arah da sekarng
sgt nak marh2 jek
td kat dewan exam
kene pggil name lak
ade kate aku digugur taraf uitm
syial! pe nh..xder slh kowt..
kene la jumpe lec aku
giler! xder mslh pastue nk pggil owg
da la name aku nh da famous kat kolej
difamouskan lagi
terima kasih famouskan.
tah la cam xleh nak pikir la
sem nh cam syial! ade jek maslh yg dtg
bile tah nk tenang.giler lah! tension nak mampos dgn stdy sekrng
ase cam nk quit jek
pikir pikr da la last years kowt
giler..tension aku
dgn paper rinh cam syial!
cam xpernh masok kelas lak aku nh
soalan tah paper
perghh da da aku memng sgt xder mood
sorry termrh2 kat sini
nh blog aku suketi aku la nk ckp pe
mengarot ker? suketi ea
okey da da makin lame makin naek marh lak aku
da!

No comments:

Cute Strawberry