Saturday, October 2, 2010

Minggu kedua minggu last di KD Sg.Ular (:

dip in nursing Uitm sem 5

smile :)

bergotong - royong lagi~

cet smart kan!

akrab~

haha nape muke aku tue?haha tikah xbleh bla :)

with kak ina .JM paling baek :)


posing di taman permainan klink :) {idea puan}

kenangan terakhir bersame kak ina :)


hai .jumpe lagi.ini entri kedua pasal Kd Sg. Ular. hari last kami.haihh sedih kowt nak tinggalkan klink nh.aku cam da sebak ah time slm slm last last uh. p tahan jek.budak budak laen pun tahan jek air mate uh.

sebelom balik kami ade buat jamuan perpisahan sikit.ala juz simple jek jamuan tue.p sgt bermkne n menghappy kan. ade terase sayu sikit bile dgn ucpan dr stff situ.haihh aku hanyer berdiam diri. hati nh berat sgt nk tinggalkan klink tue. aku sggup kowt tuk kene prktikel kat situ sebrape lame yg mungkin. sgt best !

tapi jadual kami hanyer untuk 2 week jek. entah bile lagi nk prktikel di situ.bile lagi kami nk berbual bersame stff disna.haihh insyallh kami xkan melupekan kenangn di situ.

kenangan disitu tersgt la indah smpaikan xleh nk di ungkap dgn kate kate . terima kasih bayak banyak . itu saje dpt aku type, da xthu nak type ape.maaf oke.

No comments:

Cute Strawberry