Saturday, October 2, 2010

Siyesly Teringin sekali :)





hai people.entri kali nh aku juz nak postkan pic pic aku.lame kan aku xpost pic pic aku.so nah ngk pic nh pai muntah.hehe ade kelainan kan.yup.coz aku bertudung sudah.huhu ini siyesly aku teringin tuk bertudung tapi bukn kadar yg cepat. ini semue prlu mase n niat yg sgt matang.betol x?

mak aku byk kali tnyer, bile la aku nh nak bertudung.aku hanyer senyum. dlm hati mahukan .tp batin aku mengatekan taknak jek.haihh p aku lawan jugak.kate hati la kate kan. but sekarng aku nk berjinak jinak dgn tudung nh.insyallah lau aku da terbiase nanti pasti aku xkan freehair lagi. amin.doakan yek. suppot aku jgn lupe.

ckp pasal bertudung nh,mesti ade yg pikir laen kan.haihh aku nk bertudung suketi aku la.niat baek aku.aku bukn plastic oke. bukn berpura pura oke.bile aku kate aku buat.aku akn pegang kate kate aku.so jgn pernah nak pikir laen.haihhh sudah sudah la k.memikir buruk tetang aku.

siyesly aku nak bertudung sgt sgt.tapi aku perlu mase.perlu sokongan . itu saje kowt untuk setakat nh.aku penat mengupdate and edit blog nh.perlu rest.oke nite people :)

No comments:

Cute Strawberry