Tuesday, November 23, 2010

Hangout with Tobek , Ziekaa and Dalun (:

Big Thanks For You
SAYANG
Tobek , Zieka & Dalun

Oke people (:
kali nh aku nk cete pasal hangout wth mereka ini yek
time : 10 November
tempat: J.Jusco Tebrau City
purpose: celebrate besday Tobek & Dalun
tarikh besday Tobek : 10 November
tarikh besday Dalun : 11 November

siyesly aku sgt hargai mase mase itu
thax oke
tak kan aku lupekan
dulu lepak dgn dalun time sekolah sekolah dulu
sekarng da masing masing da dewase
jadi laen bila lepak bersame
zieka merupakan owg baru dikalangn kami bertiga
tapi dia sgt sempoi oke
suke dia
tak sombong
lau sombong aku pancung jek pale dia
haha

btw thax oke zieka
penat kita plan
akhirnyer jadi jua
huhu
thax oke

kami makan di chicken rice
macam macam terlatah yg keluar
dgn gaye masing masing
dgn kemanjaan masing masing disisi bf masing masing
weeee manje gitu
ea tak tak kami sempoi oke

banyak aksi aksi yg terhasil
dari lensa kamera zieka
wahaha maceh oke sebb snap pic aku dan tobek
waahaha kenangan

after semue da setel makan dan melaram di kedai uh
kami pon menonton wayang
wahaha MEGAMIND 3D
best best best
Tobek nak sgt tengok muviee uh
last last dpt jugak
p dia lanje la
muah !
thax syg


btw lagi haha
before zieka and dalun dtg aku da ngk muviee
cete RED
wuuuu best cete uh !
pilihan aku
so MEGAMIND uh pilihan Tobek & Mereka

sebelom uh an SORRY for ziekaa
lau nenampak muke aku masam or kepenatan yek syg..
saye tgh tahan sakit saye mase uh
penat sgt
yelah byangkan la
smpai jb da kul 3 pagi
bgun pagi terus pegi hospital melawat jambu
tue terus celebrte besday tobek
pastue balik p.gudang semula
pastue jumpe kamu di jusco lagi
sgt penat
badan saye takde rehat langsung
itu sebb saye jadi sakit
p tuk buat kowg tak tahu
aku tahan
and pegi tandas dgn kerapnyer
tue yg kekejap pegi toilet
(nagis sbb tak tahan sakit)

pepe pon
aku just nak hari itu berjalan dgn lancarnyer
tak kira sakit mcm mane pon
huhu
dont worry
everythng is fine

oke oke sgt byk membebel mlm ini
so ape kate kowg lihat pic pic kami dibawah nh
mungkin byak sgt pic pic dibawah
tapi ini la kenangannyer


harap maklom jgn sesekali copy paste pic pic yg ade dlm blog aku
itu diname kan
MENCURI

sekian terima kasih dan selamat melihat picnyer (:
















p/s: thax Tobek , Zieka and Dalun

No comments:

Cute Strawberry