Monday, February 21, 2011

Alhamdulillah Rezeki Dari Maha Esa & Ribuan Terima Kasih Tuk Yang Menyokong (:

Hai semue, selamat petang (: . Alhamdulillah semuenyer sihat sihat berlake yek.. btw entri tuk petang nh tak de ape la an. just aku nk memnjatkan syukur kehadrat ilahi sbb bisness yg baru aku cemburi nh baek baek saje.. alhamdulillah.. ramai yang menyokong  , mereka mereka terdiri drpd classmate aku, lec aku ( lec pon ade taw) member3 aku dr old skul lu.. and byk lagi la.. alhmdulillah. terima kasih Ya Allah dengan rezeki yg kau berikan kepade hamba mu ini.


tak sngke baru jek bape hari aku  mulekan bisness ribbon nh, aku da boleh bawak pengaruh memakai ribbon di kolej aku. dan tak lame lagi.. lec kolej lak memakai nyer. wah! that great bukan .. thnks semue ! ok nanti satu hari aku nk ambek pic mereka mereka yg memakai ribbon .. lihat la bertape sweetnyer mereka memakai ribbon . 


berjayekah aku? tuk sepengathuan kowang, aku hanyer bermule dr bawah.. yelah modal kecik jek. tak mampu tuk keluarkan modal besar besar. btw sokongn yg mereka mereka berikan tue sgt memberangsangkn, dgn pengaruh yg aku ade. aku dpt mengetghkan trend nh. cehhwahhh! doakan aku yek, semoge berjaye dlm bisness yg di ceburi nh. amin .


so hope kowang alert ngn keluaran ribbon aku yek setiap 2 minggu sekali..aku akn postkan ribbon yg baru.huhu (:  . ini saje sekian terima kasih ~

No comments:

Cute Strawberry