Monday, February 21, 2011

Kan Cantik Menjadi Wanita SESUNGGUHNYA ~

fuhh~ seblom pape aku say SORRY lu yang mane mane pembace yang akn terase dengan entri aku kali nh. howt bukan title diatas .lala ~ sorry la aku sebnarnyer kurang berminat dgn mereka yg bergelar or digelarkn diri mereka T*****! haih nape mesti kene tukar identiti kite sebenar ek? tak cntek ker kau? nak tutp kan ape ek? tak mahu ker kau jadi wanita yg ade sekrng? hurm aku still pikir and pikir ..kenape la mereka nh suke sgt tukar kepade identiti T***** nh. haiyaa anugerah Tuhan , terima la dgn redha jgn ditukar3 .. kan berdose bile kite sbg umtnyer mengubah identiti drpd wanita ke lelaki. shhhhh jgn marah ok. sbr.. bende betol taw~


cube la pikir sikit, dunia nh da tak lame da.. da byk da tande3 nak kiamat. peperangan sane sini, bencane sane sini. dan mcm mcm lagi.. aku sedih bile pikir3 balik. kaum sejenis aku sggup tukar indentiti mereka kearah lelaki. siyesly tak baek la awak. berdose la.. lagi pon  awak tak pikir  ker? pe kate owg sekeliling awak. berubah la ke wanita balik. da Allah jadikan kita wanita , biarla kita bersyukur dgn ketentuannyer..


kekdng bile aku terserempak dgn T****** nh aku terpikir selesa ker jadi lelaki? cmnr nak sembunyi kan aset wanita uh? cmner nak buat rupe jadi lelaki. haishh sungguh tak de otak mereka ini. bukan ker wanita nh ade kelebhan. berbangga la anda menjadi seorang wanita.. banyak kebaekan dan kelebhan menjadi wanita. jgn la menjdi lelaki atau lebh dikenali sbg T*****.Sudah la insaf la yek.. bertukar la kepade wanita sejati. 


itu saje tuk entri nh. siyesly ase lega bile aku lepas kan kat sini. sbb aku asyik pikir kan jek. coz byk sgt T***** di kolej aku di area hostel aku nh. Sorry kepade yg terase. takde maksud ape ape.. cume ckp pe yg betol. and share tu jek ( huhuhu) . peace ! lala~

No comments:

Cute Strawberry