Monday, February 7, 2011

bila umur ku cukup 21 tahun

hai semua. so pekabar kowg diluar didalam disana disini? haha hope sehat saje. and jgn jadi seperti aku yek
kesihatan agak ak berape baek akhir3 nh. lagi lagi dlm minggu test. superbbb la kan. so hope aku sembuh dgn cepatnyer.. doa doakan yek ?
huhu btw entri kali nh aku just nak cete tentang title diatas tue yek. huhu ape yek yg aku nak cete .
kowg agak agak aku nk cete ape yek? haha merepek merepek tak ek? ker? serius tak ek? haha mengong sudah.. otak tak berfungsi sgt lah kali nh. so tak de bende nak aku celoteh kan disini . lala ~


wah beso seh pic diats  sapekah itu yek?
haa baek jawab? 
kowg kenal ker ngn gadis diatas uh? 
kenal tak?

ea ea watpe kowg seseyum uh?
sweet ea?

haha da da fia fia suke sgt merepek disini. so pe pendapat kowg tentang aku yg sedang mule berjinak jinak memakai tudung , i mean shawl.cantek bukan . ayu jek an. bak kate bapak aku. macm nh la ank abh. huhu (: terharu sikit la. dlm hati nanti la abh belom tibe waktu nyer. so..

berbalik pade title diats yek kawan kawan , pembace blog aku yg setia.. 
title: bila umur ku cukup 21 tahun

ape yg tejadi bile umur aku mencecah 21 tahun ek?
apekah?
bilakah?
ape yg akan terjadikah?

meh bace ini statement yek kawan kawan!

statement nyer berbunyi bergini : ceh ceh cam famous sgt la plak an. 
 akhir akhir nh aku sudah mule berjinak jinak dgn memakai shawl. huhu mereka mereka sgt pelik dan ade yg memuji dan ade yg berkate berlakang ( tak pe aku tak kesah ) .
so aku sudah mule mengumpulkan shawl shawl yg cantek cantek yg boleh dikatekan memikat bola mate  aku nh. haha jgn heran yek. cam demam shawl da aku nh taw. mereka mereka yg rapat dgn aku sudah paham lagi jelas bile tahu  , setiap kali melepak aku akn shopping shawl bagai nk rak. haha 
( pathetic seh )


ape yg kowg perlu tahu. aku sudah berniat tuk memakai tudung pade usia ku 21 tahun. yeah ! ini niat aku. yelah kan, umur da semakin dewase da weh. bile lagi aku nk memakai tudung tuk sepenuhnyer.
biarla pasnh owg nak kate belakang ker? nak sidir aku ker? aku tetap dgn keputusan aku sendiri.

mak kate : Niat yg baek. harus diteruskan.. (:

sebenarnyer niat nh da ade dlm diri aku tuk sekian lamenyer taw. tapi aku nh jaat sgt. degil peragai cam setan. setan pon kalah dgn peragai aku. haha btw aku da mule jadi diri sendiri. 
da mule menunaikan rukun islam 
( amin )
aku da mule tuk siyes dgn stdy ( aik cam selamenh tak seyes lak an )
aku da mule pikir tetng diri sendiri (yaa always look wht i have lah )
dan mule tuk berfikir kearah hadapan (mase depan yg bergitu cerah).

so aku harap kowg kowg support aku tuk menunaikan niat aku ni yek, aku berharap sgt tuk memakai tudung dgn sepenuhnyer. huhu alhamdulillah lepas sudah hasrat yg terbuku di dlm hati aku selamenh. thanks GOD !

sekian saje coretan aku tuk hari nh. ala maklum la kesihatan tak berape baek sgt. doakan aku cepat sembuh yek? huhu thanks tuk kowg yg sudi bace blog aku nh. thanks aku hargai sgt . ok pe pe tunggu next entri aku yek? tajuk nyer di rahsiakan dulu? ( buat suspen jek ). just wait dear ..

p/s : jge kesihatan yek (:

No comments:

Cute Strawberry