Tuesday, February 8, 2011

Jgn Pergi ......

hai semue , selamat mlm yek -.-
so entri kali nh aku just nak post lirik lagu and lagu di blog aku 
so dgr la yek dgn penuh hayati
siyesly lagu nh sedih giler
so dgr la..
aku just nak smpaikan sesuatu
dr lagu ini jek kowg da fhm
hurm
so selamat mendgr yek?

anda suke ?
SILA TEKAN LIKE

anda tertanya tanya kenapa?
SILA TINGGALKAN KOMENT ANDA

 -.0

Tak bisa ku terima
Kau tinggalkanku
Saat ku butuh kamu

Apa tak kau rasakan
Betapa hancur
Hidupku tanpa kamu

#
Aku terlanjur..
Terlalu..
Bergantung padamu

Reff:
Jangan pergi
Jangan pergi
Jangan kau pergi
Ku tak ingin sendiri
Ku tak sanggup
Ku tak sanggup
Sungguh tak sanggup
Hidup tanpa cintamu

Kau yang buatku tegar
'Tuk terus bertahan
Jalani hidup ini

Back to #, Reff

Ku tak sanggup
Ku tak sanggup
Sungguh tak sanggup
Hidup tanpa cintamu

p/s : lagu ini terlalu dlm bagi aku. lirik dia makan dlm seh..
kekdng cam tak pasan tetibe air mate aku meleleh dgn tibe2nyer
sedih kan lagu ini~
bagi mereka yg terlalu mencintai owg yg dia syg
dan di tinggalkan dgn alasn yg tak masok akal
dgr la..

BE STRONG FIA !


No comments:

Cute Strawberry