Monday, February 21, 2011

Shoot Session 1

hai semua, jap aku nak tanyer kowang? kowang suke tak photoshoot?
suke tak berposing sane berposing sini? mesti suke an? ceh tak perlu malu - malu lah an lau minat ckp saje!'sbb ini da mcm lumrah hidup kite da , tak sah lau tak photoshoot and tak sah lau tak tangkap gambar even syok sendiri  or secare siyesly. 

hukhuk bg aku ? suke sgt la an.. bile di depan lensa. wahh..
sbb dgn ini aku ase bebas ,, and at thesame time aku ade leh reduce stress aku. hukhuk amcm ? betol an?btw entri kali nh aku nk postkan pic pic aku and bff aku time lelepak minggi lepas sebnrnyer nh session 1 ade lagi pic yg belom sempat aku upload disbbkan tak dpt lagi dr si photogfphy lagi sowg,haishhh da lame kowt aku tunggu pic dr dia. hampeh..nak la weh~

hehe  ok ape lagi kawan kawan meh la ngk pic kami haha jgn dok gelak yek tahan gelak tue jgn smpai nmpak kening berkerut and gg kapak uh haha! jemput jemput tgk picnyer .. 







Hairee

John

Norfahana Affendi

Kucing Rabun

sekian terima kasih
nantikan pic session ke 2 nyer..

jika anda suka tekan LIKE jika ada pertanyaan sila tinggalkan KOMENT anda


mereka yang terlibat :

sephiathefia
norfahana affendi
kucing rabun
hafiz mulia
mohd hairee
john

2 comments:

Cute Strawberry