Wednesday, February 23, 2011

Sabarkan Aku Boleh ~ Astarfirullah Al Azim

hai semua, selamat petang ~
ok entri kali nh , aku nk bebel panjang sikit panjang tak la panjang sangat p howt sikit sbb hati howt~ haa nk tahu kenape an? meh sini aku cete. aku bukan ape , bukan la tak bgi nak pinjam barang aku nk pakai barang aku cume aku nk pandai pandai ar jge barang aku, jgn la smpai kasi hilang. bile time nak pinjam aku bagi jek even aku ase bende uh baru sekali dua aku pakai . so aku jenis tak berkire ngn kawan. aku bagi jek tapi pandai3 la pulang balik jgn la nak buat harte lak. time aku tnyer ckp tak tahu la ape la.. 
haihh sbr jek la aku an,

nh lagi satu tabiat . aku tak paham la, lau nk pinjam or cr barang kat loker aku ker? almari aku ker? tolong la jgn wat sepah jgn buat kucar kacir almari aku..aku tak berape minat bersepah sepah nh. kite an pompuan kena la kemas.. biar muke tak lawa jnji kite kemas dan pembersih. haihh so tolong yek lau da ambek pe pe barang kat lam almari aku sila la susun elok3, jgn la terkeluar sane terlepek sane . aku yg ngk pon jd marah. aku tak kesah nk pinjam. p jge la sikit hati aku. haihh sbr fia sbr..

kite berkawan memang kene byak tolak ansur dgn semue perkare bukan? so same same phm la da dewase kan~ sorry la aku lau tak suke aku ckp. lau nk tgur depan3 laen t jadinyer.. aku nh panas baran.. lau panas baran aku da naek susah nk kawalnyer.. siyesly aku tak suke. 
hope sape yg terase paham ea..

aku tak pernah berkire ape ape pon.. even aku tak nk bagi tapi aku rela kan jugak . so tolong hargai pengorbanan aku. fuhh sorry blogger aku membebel sikit petang nh. lau kowg pon jadi mcm nh kat kowg . 
mesti hati kowang panas an. so lu  pikir la sendiri ~

da da.. aku nk makan jap ( Nasi Kukus ) dap taw.. lala ~ 
jemput makan (:
tunggu next entri dr aku ok (:

No comments:

Cute Strawberry