Sunday, February 20, 2011

Contest Beautiful Eyes By Tennilicious



( The Contest )

hai semue , selamat malam yek..huhu nape kowg tak tido lagi nh weh.. da kul bape da. ea ea sibok jek aku an ckp kat kowg , aku pon tak tido lagi. bukn ape aku miss kat blog nh, nak update jek. btw entri kali nh aku nk post kan pasal satu contest nh. wahh nak join la an.. sbb aku tk penah join mane3 contest seblom nh. nh buat kali pertame la an. btw thnks la tuk miss genit sbb aku terbac blog dia pasal contest nh terus aku bukk tuan punyer contest nh.. best best nak join ah.. so lau kowang nak tahu cmnrkah nk join contest ini meh aku gthu sikit 

The Syarat Is :

  • Tajuk  entry mestilah seperti diatas iaitu 'CONTEST BEAUTIFUL EYES BY TENNILICIOUS'
  • Anda mestilah letak pic anda ye..
  • Contest ini terbuka kepade semua peringkat umur
  • Anda mestilah follow blog  cik wanie http://redzwanieredzmann.blogspot.com/ and follow cik tenten  (tennilicious) http://tennielicious.blogspot.com/.
  • Anda haruslah meletakkn banner diatas di side bar blog anda sehingga tamatnya contest ini.
  • Sila tinggalkan link anda di post ini , sila alert kalo ade  ape3 pengumuman mengenai contest ini di blog cik wanie atau blogspot kami.
  • Akhir sekali , anda di minta tag 5  rakan blogger anda .

ini contest cik wanie and cik tenten yer..


HADIAHNYA :
  • Pemenang contest beautiful eyes  yang pertama akan mendapatkan : mana - mana contact lens kami yang berharga RM35
  • Pemenang kedua pula akan mendapatkan : mana - mana contact lens kami berharga RM30

TARIKH TUTUP
31/3/2011




***********************

So fia nak pertandingkan pic nih la . Hope para pengadil suke (:






btw aku tak de pic sgt. nh jek yg ade berkaitan ngn mate. aha! mate aku tak lawa sgt. sepet ade.. kecik ade yg penting bijik mate aku berwarne coklat  (ade yg jeles tak) haha! btw seumur hidup aku, tak pernah aku pakai bende yg bername contct lens tapi lau di tuduh memakainyer penah la (time skul lu). Hope de peluang tuk menang. hurm sape yg tak nk contct lens free an. huhu (:

ok lah aku da smpai mase nyer tuk aku bagi contest nh kat sahabat - sahabat blogger aku :

Thank You For This Contest (:



No comments:

Cute Strawberry