Sunday, February 20, 2011

Sorry Stalker !

entri again  ! huh aku mule panas tetibe , 
sbb an tadi aku post status kat fb aku , cmnh bunyinyer
 ' Nothin On You Dude ! ' (slh ea) kan aku tgh dgr lagu Nothin On You . huh ! ade la mamat nh nak stalker aku. member kmpung aku sendiri. sorry lah an aku da remove dr frend list! aku paling menyampah lau ade owg yg semak3 jek kat wall fb aku uh. bukn ape kkdng diaowg tak tahu cete sbnr trus serbu jek. terus smbar,, dgn tak de ribut takde hujan. pale howt diaowg la. aku ade perasaan seh! aku pilih remove diaowg sbb aku mls nk menyemakkn kepale otak aku
 ( byk lagi aku nk pikir dr pikir kau stalker! ) btw aku cepat jek lupekan pe owg buat kat aku ! biar la.. aku da serik. anyway pengalaman mengajar aku tuk berhati3 . 

sorry ok stalker ! tak sengaje di sengajekan . hukhuk~ 
itu saje tuk entri nh (:

mood: semakin stabil . yeah ! bisness3

No comments:

Cute Strawberry