Wednesday, February 23, 2011

Dimana Mahu Letak Ribbon Nyer & Cerita Kelakar Di Kedai Ribbon


Selamat malam semua (:
kowang tengah duk buat ape uh? mesti tgh duk layan fb and blog an. halah biase la uh an, mcm aku nh tak mcm kowang lak. tapi aku baru jek balik dr kolej. ade kelas mlm lak. huhu tdi pon b4 g kelas aku g kedai ribbon beli barang yang tak cukup lagi lagi pin tuk ribbon. huhu btw aku nk cete sikit pasal tdi kat kedai ribbon uh, wahh nak kate bernaseb baek ker? murah rezeki ker? ade rezeki lebh ker? mane mane jek la an..

 aku tadi grak dlm kul 7 lbh hambek ko mgrib2 lak uh. terpakse takot kedai tutup. smpai2 jek kedai da nk hampir tutup , aku pe lagi ngn bff aku lari la an.. haha! cam kelakar lak an. smpai jek da tercungap cungap da aku, haha ! terus ckp ngn casher uh jap yek nak beli pin. aku terus naek tingkat 2 ambek pin. haih penat sungguh, da la  lagi bape jam jek nk de kelas. huhu btw thnks la tuk bff aku hafiz mulia coz jadi peneman setia aku kemane aku g . cehwahhh jgn gosip lak ok. kami hanye bff jek. huhu (: .

 Btw yang buat aku ase tersenyum and agak ramah tadi,time aku nak bayar la an. kat casher. haha ade sowg mokcik nh. lodet gak la nampaknyer. wah aku saje jek menyakat mokcik uh, haha aku ckp ' Mokcik leh pinjam kad? ' dgn tak de sengan nyer aku an. haha ! jgn gelak kan aku ok. aku mmng peramah owg nyer. btw mokcik uh lak upenyer sporting, wah dia bagi taw pinjam kad uh. lagi3 dia ckp point tue mcm mne? aku lak jwb " ala halal jek, hadiah kat mokcik" huhu baek tak aku . baek an..huhu ! 

haa jgn kowang terperangjat sudah. mokcik uh tnyer aku lak ' Adik buat ape barang2 uh ?'aku pon jawab : ' Bisness ribbon yg mcm saye pakai nh ( aku tunjuk la ribbon yg aku pakai uh ? ) . sekali  mokcik uh ckp : ' Bawak tak ribbonnyer? ' aku : '   (dgn pantas keluarkan kotak ribbon uh) bawak -bawak .huhu (senyum jek). sekali kau mokcik uh beli 3 ribbon. wahh dapat aku duit. rezeki ..(senyum lagi )..huhu aku slm mokcik uh and pgi.. lala ~ thnks mokcik yg baek hati. terima kasih daun sirih lah!

ok tamat cete uh meh nak cete pasal nh lak meh~
kowang mesti ase aku nk cete pe ek tuk entri kali nh, nak marah2 lagi ker? nak bebel lagi ker? hurm tidak lorh.. aku kan baek, kene jadi baek la an.. ok ok jgn dok leka ngn karenah aku nh yek, haha masok air sudah. ok kowang semue entri kali  aku buat tuk tunjukkn kat mane ribbon uh nak di letakkn nyer. sbb ade customer aku tanyer nak pakai ribbon uh kat ner. ade yg ragu3 ade yang tak confident, dan bayk lagi la.. karenah customer kene la aku ikot kan ..even terpakse di terangkan byk kali. takpe la.. customer kan da mcm raje. huhu ~ btw kat bawah nh picnyer. pic time aku kat kolej tadi. haa so lau kowg nk tahu cm uh la menggunekan ribbonnyer. pewwittt~

meh tgk meh (:

SephiaThefia ( Pemilik RibbonThefia)


Smile (:
Beli la Ribbon Buatan Tangan Saye SENDIRI


OK disitu yek letaknyer Ribbon uh (:
 



ok da tahu bukan kat mane nak letakkn ribbon uh. so hope kowg suke ngn post mlm nh. ok itu saje. aku nk siapkan tempahan ribbon yang nak kene hantar esok. sebelom uh aku nk ucap ribuan terima kasih yang tak terhingga kepade para customer yg beli ribbon aku. thnks  (: 
teruskan la menyokong saye .

No comments:

Cute Strawberry