Thursday, February 10, 2011

membelit belit tapi bukan ular. apakah?

helo semue. wahh sape uh diats cam pelik jek cam kenal pon ade an
haha aku la ! aikk asal aku yg cm tak kenal diri sendiri nh. aiyookkk sudah ting tong pale otak nh
btw sweet tak shawl yg aku pakai nh. tah ape tah name shawl nh pon aku tak tahu haha sape tahu meh kasi tahu aku la weh.. aku agak benggap ngn name2 shawl nh. sbb byk sgt. bile beli rambang mate.
 duit melayang layang.yuhhuuuuuu~

btw aku smpai lambat g kelas taw tadi disbbkan belit shawl nh punyer pasal ase cam nk ngis pon ase 
( ngis sbb da lambat masok kelas) haha ! nseb baek lepas belit belit jek nampak cam nice jek aku terus bla dr umh pg dptkan bas, haha ! masok masok bas mereka mereka cm pandang jek aku. ade yg sesenyum ikhlas ade yg sesenyum cm tak puas ati pon ade ( tak pe la aku tak kesah pon ) lala~

so pe pendapat kowg dgn pemakai aku nh? ok tak ? kene dgn muke aku tak ?
huhu btw aku suke la ngn shawl2 lau tudung3 nh aku kureng sikit coz da cm biase jek. huhu shawl lak cam pelbagai lak uh.. menarik jek ( bak kate aku la an.. rambang mate seh ) huhu !
lagi lagi sekrng aku da mule giler kumpul ribbon taw. huhu ! tak la byk yg aku kumpul p ok la tuk aku pakai bile lelepak. sweet gitu ! lala pasan jap yek kawan kawan. huhu !'

esok cuti sudah so aku nk rest kan diri yek. agak mls nk update . nk tumpukan pde ribbon lak. huhu semangat gitu ! btw thnks tuk miss genit sbb post yg sgt superbb tue. dpt la aku belajar sedikit demi sedikit tentng blog3 nh. ahaaa.. ( saye budak baru belajar lorh ) ok lau kowg nk ngk blog miss genit uh g cllick nh http://mrsgforgg.blogspot.com/. pe pe pon thanks jugak kat sis intan tuk tutorial yg sgt bagus and ringkas lagi padat . lau kowg nk ngk blog sis intan click ini yek ?http://www.intanurulfateha.com/
ok la thnks sgt sgt yek akk senior blogger.. 

okep ini saje yg dpt aku type. hope kowg suke post kali nh yek. lau suke just click like dibawah itu ok. ade sebrng pertnyaan sila tgglkn koment itu. lalala ~ rajin rajin la buat blogwalking ok ! 
sayang kowg semue taw !
take care and selamat bercuti !
yeah !


No comments:

Cute Strawberry