Wednesday, February 16, 2011

Spoil la !

  • lately, kenape mesti aku ingat dia balik.huh! pless aku tak nak down ! pless lupekan dia pless!haishh susah sgt ker aku nak lupekan dia! susah ker! pless jauh dr hidup aku! mencik ! (crying.....)




  • aku sayang kau ! kau tahu tak! 7 years aku sbar ngn kau! aku pertahankn hubungn kite! tapi kenape putus jugak ko cr jln penyelesaian! haihh ko bodoh seh ! 




  • siyesly aku tak tahu nak ckp ape! makin lame makin pudar semue uh . bukan aku benci ko tapi aku tak nk diri aku down berterusan ! mati la aku lau asyik murung jek. stdy tah kemane. hidup bagai bangkai bernyawa! hinggat aku nak ker hidup mcm uh! 




  • itu sebb aku mendiamkan diri! terlalu byak luke yg kau beri! selame 7 tahun ko tahu tak! lau owg yg kawin leh dpt ank da weh ! keputusan paling bodoh yg kau buat ! cam kan itu 




  • da la mls nk hingat ko lagi! geram seh ! ase sebak bile ade jek member3 ko tnyer pasal ko kat aku, tyanyer asal break la. ape la.. bla bla bla... sudah la ! 




  • lupekan dia fia! 
  • KAU MESTI BOLEH LUPEKAN DIA FIA !


No comments:

Cute Strawberry