Wednesday, February 16, 2011

Cik Misi ++++ Blood transfusion

hey ols mesti ade yang tak tido lagi an time macam macam nh 
(ceh jgn tipu lorh) mesti ade yg kaki burung hantu burung merbuk burung merpati. haha ( da cam hape tah senaraikan name burung lak ) opss jgn pikir laen yek? BURUNG? haha. ape tah aku nh memalam. fuhh miss gak aku nk update blog nh and letak pic pic aku . ok ok kali nh aku nk postkan pasal title diatas ok. pasal ape? pasal cik misi (aku lah) and blood transfusion ok. so meh meh pasang telinge anda anda sekalian tuk dgr cete aku nh 
( ceh cam best jek cete aku nh an) ceh wah!

btw hari isnin yg lalu, biasela setiap isnin jek mesti kene pakai uniform misi (yg berlencanakan Uitm & Kolej ? ) Btw pagi pagi lagi da kene bangun 
( rutin harian la an) tue kene grak ke tempat kuliah tuk kelas pagi. wah? agak mls jugak nk pg kelas time uh tp ambek mud la dulu..dgn...? haha 
(teka - teka ) . nak tahu apekah yg buat aku jadi beria nk g kelas. haha ! shoot pic sendiri ( ala ala berangan syok sendiri ) haha! giler pon ade. lau member3 aku yg laen da phm sgt la ngn kebiasaan aku nh. da penat da diowg menyakat aku. haha! (mereka jeles ok ).
so kat sini aku de upload pic aku. btw kowg mesti nak ngk pic aku time pakai bju uniform kan. haa meh tgk puas puas meh (jgn pai terpikat sudah ) haha! tengok jgn tak tengok lalalalalala~



itu saje dari misi fia . hukhuk tak leh letak pic manyak ngat t jemu kang 
( sedih jek ayat). jemu ker? lala~
saye tak kesah ( ikhlas ker) haha! whtevr la.. ape ape pon kite blogger buat cari berblogger . betol tak? ok so after class an aku nk cete lak pasal blood transfusion nh. haihh (geram taw) Nak cete gak ! tak kira !
 ( sambil menghentak-hentakkn kaki ) haha! after class jek classmate nh ade la ajak g buat blood transfusion. ( derma darah la ) so aku dgn EXCITED nyer pegi la join. jalan punyer jalan  
(dlm hati rase rase lepas ker aku nk derma kan darah nh ek? ) 
haishh.. tempat derma darah uh dekat jek. depan kolej jek. tapi panasss.. (cuaca) haha! btw smpai jek kat situ memalu lak nk g sbb ape ek? sbb disitu tempat MARITIM  .wahahaha ramai student maritim taw ! tapi mereka 
( tak best tak bergune ) sbb ape aku ckp cam uh ( sbb suke permainkan gurl) sorry yek if ade pembace yg MARITIM . hukhuk bende betol 
( bukn aku yg terkene la, haishh jgn pikir aku la , kawan3 aku la) hukhuk tp bagi aku.. semue lelaki same jek. just pandai3 la kowg3 jge hubungn kowg uh. ye tak? ea ape lak aku merepek3 nh. da lari pade tajuk lak an. haha! meh meh masok balik ke tajuk asal. haiyaa fia fia~. ok smpai jek aku pon kene la isi borong (semue butiran kita lah ) dgn hati yg terlalu EXCITED . g la antar. kene pulok pg ker tempat check darah (even aku da tahu, drh jenis apekah aku) haha! pegi3 bukan setakat darah yg dia check , sekali ngn hemoglubin (Hb) aku pon dia check. haiyaa (takpe) tapi .......

sedih jek bile Hb aku tak dapat detect, ade yg ckp aku nh mahluk asing la.. haha! bonggek! hampehh hasrat nk derma darah tak dpt. hurm tak per la.. tapi aku just tunggu member jek yg dpt derma darah. wahaha! so kat bawah nh ade pic dia nan aku. lala ~ pic lagi kan. hukhuk entri memalam nh bayak entri taw (ngeh ngeh)
so tengok la yek ( laratkan diri tengok taw ) wajib ! lala~

( kak long - classmate aku)





(enor -classmate aku )

haa itu saje picnyer yg dpt aku upload kan , so kalau anda like sila tekan like di tempat yg disendiakan ok? (kerjasama anda amat digalakkn ) so moralnyer. makan la makan yg menambahkan darah jika mahu menderma darah ok? aku maybe sakit itu yg hb tak pat detect. hukhuk (: 
okey la ade entri lagi taw.. tunggu~

No comments:

Cute Strawberry