Thursday, March 17, 2011

ceria bersama Bff

Wth Sara Hanis





hai semua , pekabar? huhu sorry yek coz da lame aku tak update blog nh, coz sebok memnjang jek akhir akhir nh. dgn exam la.. final nk dekat la.. bisness ribbon aku la.. swimming & squba la. 


hum byk sgt aktiviti yg aku buat . semue nh sbb aku nk lupekan seseorng and jauhkn diri aku dr terus down. humm sedih jek dgr ! haha forget it la yek.. btw cantek tak pic diatas uh? cantek kan? owg nyer cantek jugak kan? haa baek jawb?


btw pic diatas nh sebenarnyer time photoshoot ritue. so if kowang tak bace post aku yg lalu mesti kowg blur blur la an. haa itu gune nyer blog leh tahu perkembangan seseorng tu.. so be a gud blogger ok !. haishh..


hurmm byk sgt nk cete nk upload pic tp mlangnyer aku tak daya nk upload byk2 uh. coz line tenet agak lagu dr F1. haha ! Nganjing lebih nh an.. sorry ok..


ok cukup la yek , aku nk solat dulu ~
if ade kesempatan kite jumpe lagi disini yaa..


sayang semue follower aku !

No comments:

Cute Strawberry