Wednesday, May 11, 2011

panas panas panas panas beb !

hai

(da mcm lirik lagu da..)
ok pegi pade title kat atasw
kowang nk tahu tak asal aku ase tetibe nk temper nh
hum nh haa line cc nh lembab nak mampos
ade ker da lebh 3 destop aku gune leh stak!

geram an!
aku da byk kali mengucap nh
ase cm nk g cekik jek owner cc nh
ase cm hentak jek destop nh !
haihh

sbr sbr fia..
hum btw sorry k, aku just nk lepas kat sini jek.. yelah takkn la aku nk mengamok kat cc nh
haihh malu t an
satu lagi tak baek pompuan cmnh

aku nk belajar mcm mne nk control temper aku nh haa
huhu ok stop tak nk da membebel lagi

btw ape kabr kowang semua?
hum mesti makin sehat an..
wahh gud news la uh

sekarng nh cuaca tak menentukan
so kowang pandai2 la jage kesihatan uh k
ok la aku nk out lu yaa..

take care yaa. 
muah!

No comments:

Cute Strawberry